Zahiril Adzim Turut Luah Rasa Kecewa, Isu Stesen Tv Obses Dengan Jumlah Pengikut Media Sosial

Hiburan

Zahiril Adzim Turut Luah Rasa Kecewa, Isu Stesen Tv Obses Dengan Jumlah Pengikut Media Sosial

Pelakon Zahiril Adzim meluahkan pendapatnya tentang isu yang sentiasa berbolak-balik sekarang ini iaitu mengenai penerbit atau stesen televisyen (TV) tempatan yang terlalu obses dengan jumlah pengikut media sosial sebagai pelaris drama.

Pihak Produksi Gugurkan Nama, Amerul Affendi Luah Rasa Kesal
2 bulan lalu

Amerul Affendi Luah Rasa Kesal, Pihak Produksi Gugurkan Nama

Advertisement

Luahan pendapat berbaur sinikal tersebut telah ditinggalkan Zahiril menerusi sebuah komen dalam satu lagi hantaran luahan rasa kecewa yang pada asalnya ditulis oleh pelakon, Amerul Affendi menerusi laman Instagram.

Oleh itu, marilah ‘tong-tong’ beli¬†followers, mungkin di Shopee ada jual. Kau separuh, aku separuh.

Amerul baru-baru ini tampil mempersoalkan sikap kebanyakan penerbit drama tempatan yang terlalu memandang tinggi pelakon utama sesebuah naskhah dengan kekuatan jumlah pengikut media sosial.

Menurut Amerul, selagi ada produser yang ikut sahaja kehendak stesen TV, selagi itulah pihak produksi perlu mencari hero atau herion dengan sejuta pengikut dan ianya bukan salah stesen TV sahaja tetapi salah yang mengipas juga.

Zahiril Adzim

Terbaca status seorang kawan dalam industri yang selalu buat (kerja) production manager. Terima kasih kerana turut bersuara.

Tambah Amerul, dia sangat menghargai tindakan seorang rakan dalam industri yang telah bertindak membuat pendedahan berkenaan isu tersebut.

Namun, Amerul kecewa kerana realiti bagi isu tersebut adalah ramai yang akan guna alasan mahu survive dalam industri apabila diajukan soalan tentang masalah itu.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : KOSMO

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...