Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Zahirah Macwilson Nafi Sindir Zul Ariffin Di Instagram

Hubungan Zahirah Macwilson dan Zul Ariffin sudah pun putus sejak beberapa bulan lalu. Macam-macam jugalah cerita yang keluar daripada Zul tentang sikap Zahirah terutama sekali mengenai isu ‘selfie’ ketika hari pemergian ibu tercinta aktor itu. Pada Zul apa yang dilakukan oleh bekas kekasihnya itu sangat tidak menghormati jenazah arwah ibunya dan menganggap Zahirah tidak layak untuk menjadi pasangan hidupnya.

Baru-baru ini, netizen mendakwa Zahirah ada memuat naik kenyataan di Instagram Stories yang seakan menyindir Zul mengenai kontroversi sedang intim dengan seorang gadis Ukraine yang seksi. Lebih panas lagi, Zahirah berkata individu itu seorang yang suka memutar belit sesuatu perkara, berlagak menjadi mangsa keadaan dan suka bermain cinta.

Advertisement

Pada masa yang sama, Zul juga dilihat seperti membalas kenyataan Zahirah itu. Zul berkata beliau tidak mempunyao masa untuk melayan ‘budak-budak’ yang ingin mendapatkan perhatian dan meminta agar individu yang dimaksudkan itu meneruskan kehidupannya.

Namun, Zahirah menerusi portal mStar Online memaklumkan beliau sama sekali tiada niat untuk menyindir sesiapa pun. Apa yang dimuat naik oleh beliau hanyalah berkaitan dengan drama Jangan Benci Cintaku.

Advertisement

Yer ke (reaksi Zul), tak tahu pula. Kelakar juga dengarnya, apa yang saya cakap pasal twist dan ungkit-ungkit itu hanya untuk promo drama Jangan Benci Cintaku sahaja.

Kami tidak mahu komen apa-apa kerana kenyataan Zahirah itu boleh sahaja dilihat daripada pelbagai sudut bergantung kepada tafsiran dan pemikiran seseorang.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. JBC Fan

    August 7, 2018 at 8:12 am

    Hello! Jgn nak perasan sangat hokayy. Fika tgh ckp pasal Shah, not you! Ni Sape yg takleh move on sebenarnya? LOL!

  2. Anonymous

    August 7, 2018 at 7:17 am

    Syukur Zahirah dah move on and no more with this small head equal small penis guy… Lol.
    Kak Gaya jer lah yg setia menanti.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top