August 1st, 2019

Selepas beberapa bulan bercinta, pelakon Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza mengikat tali pertunangan pada bulan Jun lalu. Semalam, pasangan ini mengumumkan berita gembira mereka bakal berkahwin pada Februari 2020.

Mempunyai aura lelaki ‘gentleman’, bukan mudah sebenarnya untuk memikat hati Aiman. Menurut Zahirah, sewaktu awal perkenalan mereka, pelakon lelaki itu sukar untuk didekati, langsung tidak membalas mesejnya.

Jelas Aiman, sebenarnya dia seakan tidak percaya menerima mesej dari aktres jelita berkenaan. Namun, siapa sangka bermula dari situlah timbul bibit- bibit percintaan di antara mereka dan akhirnya bakal ke jenjang pelamin tidak lama lagi.

Sama cantik dan sama padan. Kami doakan agar pasangan ini kekal bahagia sehingga ke akhir hayat.

Sumber Berita : Forum CARI

Kredit Video : Instagram Media Hiburan


34 responses to “Zahirah Macwilson Dedah Aiman Hakim Ridza Jual Mahal Di Awal Perkenalan”

  1. Wow! says:

    Pemimpin UMNO mmg zuhud, bila dapat derma terus dipulangkan balik.

    Betul ker ‘derma’ tersebut dipulangkan pada Pak Arab, ATAU dipulangkan balik pada Jho Low..

    TAHUKAH ANDA, jika satu² pemberian, sedekah, derma atau hadiah diberikan oleh mana² orang arab jika dipulangkan balik ia satu penghinaan buat mereka.

    Tetapi kenapa bila RM42 juta masuk ke akaun sendiri TANPA PENGETAHUAN NAJIB boleh pula belanja RM3.3 juta di butik mewah barang kemas di Itali DALAM MASA SATU HARI.

  2. Anonymous says:

    Tahniah Kerajaan PH yg berusaha hapus rasuah dan penyelewengan dalam pentadbiran kerajaan

  3. Anonymous says:

    Nyampah lagi bila artis pegang2… mcm dah tak sabar. Ehhh malu la sikit.

  4. Anonymous says:

    Aku pun nyampah blog ni byk iklan!

  5. aku perati je.. says:

    semoga yang baik2 utk pasangan ne.. pastikan kekal hingga ke jinjang pelamin.. dan selepas drpd itu andai ada masalah, selesaikan berdua jgn babitkan social media ye.. tu je.. aib suami isteri jaga memasing.. sekian..

Loading...