August 1st, 2019

Selepas beberapa bulan bercinta, pelakon Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza mengikat tali pertunangan pada bulan Jun lalu. Semalam, pasangan ini mengumumkan berita gembira mereka bakal berkahwin pada Februari 2020.

Mempunyai aura lelaki ‘gentleman’, bukan mudah sebenarnya untuk memikat hati Aiman. Menurut Zahirah, sewaktu awal perkenalan mereka, pelakon lelaki itu sukar untuk didekati, langsung tidak membalas mesejnya.

Jelas Aiman, sebenarnya dia seakan tidak percaya menerima mesej dari aktres jelita berkenaan. Namun, siapa sangka bermula dari situlah timbul bibit- bibit percintaan di antara mereka dan akhirnya bakal ke jenjang pelamin tidak lama lagi.

Sama cantik dan sama padan. Kami doakan agar pasangan ini kekal bahagia sehingga ke akhir hayat.

Sumber Berita : Forum CARI

Kredit Video : Instagram Media Hiburan


34 responses to “Zahirah Macwilson Dedah Aiman Hakim Ridza Jual Mahal Di Awal Perkenalan”

  1. Tupai says:

    Ok la theyols ni dri si Ruhanies tu asyik show off je. Sheols tu yuk.. kera dpt bunga!

  2. ina says:

    please lah nara. banyak gile iklan. semak duhhh

  3. Anonymous says:

    Awal2 dah pegang2… mcm mana nak berkat? Halal dan haram tolak ke tepi. Yg penting nmpk romantaikkk!!!

    • AK2.O says:

      Alahaiiii nok…concern sangat bab pegang2..mereka dah memang artis as pelakon..yang memang nyata akan pegang peluk dukung dakap bagai….kau tak nak semua tu tengok ceramah jelah…Alam nyata dunia sekarang…walaupun islam semua tu dipandang remeh…kau nak isu pun..aku macam tak percaya kau sendiri tak pernah pegang2 dengan partner kau…Kadang2 yang sebuk artis pegang2 ni actly dia lebih teruk dari tu…Sebab orang yang bagus akan doakan orang lain untuk jadi yang lebih baik….Bukan tahu hanya nak nak mencari salah…Soalan pegang2 ni hambar….

    • Anonymous says:

      Hukum dalam hadith sahih .. bukan aku yg ckp.. Islam ke ko? X pyh kasi alasan pelakon mmg harus buat benda tu. Zaman skrg yg haram tu lagi sedap kan? Ye lah sebab ko pun 2×5…

    • Aku Berdara Suci Bukan Macam Ko says:

      AK2.0 pun setan jugak. Entah2 pakwe dia pun dah dikasi blowjob. Pompuan skrg bukan boleh pcaya wey. Jantan bukak zip dia dah ready melutut! Hiks

    • Anonymous says:

      Tak kira siape dlm umno semuanye kaki kikis..dan kaki berhutang pastu tak reti nak bayar blk…duit negara deme ingat duit pusaka peninggalan nenek moyang deme ke ape??

    • AK2.O says:

      Haram memang tetap Haram…tak boleh pertikai hukum allah…tapi kau dah tau haram..Buang la Tv / phone…semua tu maksiat mata..dan butakan hati….Bila berlakon xde pegang2…terang2 ada netizen cakap…macam xsampai lakonan tu…..

    • Anonymous says:

      Ngeh.. Ngeh.. Ngeh.. Bodoh. Dah ko salah kerjakan RM250juta duit rakyat sampai lesap, ko nk saman bank pasal bocor rahsia lak.. Tu duit rakyat lah dol… Rakyat berhak nak tahu mana pergi.. Klau ko pakai duit sendiri tu lain lah…Haha

  4. faraj says:

    Memilih lah sgt Bapak oiiii….kang jadi mcm Neelofa bercakap gan kucing sorang2 sekarang ni baru nyesal tak abisssss…

    • Anonymous says:

      Bocur tetap bocur.. Duit rakyat anak branak songlap.. Masuk tetap masuk ..buat muka kesian lah tengok apa dpt.. Lock up lah.. mama lembuuu!!

    • Anonymous says:

      Hari itu kata sedih terkejut bila tengok duit berbillion masuk akaun peribadi.. itulah penasihat Umngok!

  5. Anonymous says:

    So.. kami kena buat apa?

    • Anonymous says:

      Lopak mesti kawin 2021.. 4 bulan je lagi nk 2020! Huhu

    • !!!!!! says:

      NARA.. TOLONG LA BUANG IKLAN2 YG TAK BERKENAAN TU..SEMAK LAAA!!!!

    • Yeke says:

      Sokong sgt. Asyik2 terclick choice sebelah kanan tu. Semak betul hahahah

    • Umngok Parti Menipooo! says:

      Rakyat bela lembu dlm kandang tapi mereka nd bela lembu dlm kondo…berapa agak nya harga seko lembu bila duduk nya dlm kondo mewah…dh tentu rakyat biasa x mampu nk beli lembu Shahrizat…

    • ayaq acaq says:

      kau ni mengumpat org yg langsung tak ada kena mengena dgn cerita di atas, bagus sgtlah cari dosa kering, nanti sblm mati, harap sempatlah minta maaf kat NEELOFA (tulis betul-betul jgn nak aibkan nama org).

    • Anonymous says:

      Time bercinta semuanya best. Semuanya wangi. Semuanya tahan x tunjuk karekter masing2. Bila keluar anak sorang atau 2.. mcm2 hal. Yg melancap main punai depan cam pun ada. Eee… lepas tu bini tolong coverline konon nk hantar kt dia. :(

    • Anonymous says:

      Makin Nak Penghujung Perbicaraan Kes Jenayah Rasuah, Salah Guna Kuasa & Ubah Wang Haram SRC-Najib Bulan Ini, Makin Byk Tembelang Najib & Jho Low Didedahkan Di Mahkamah. MANA NAK PUTAR BELIT LAGI NAJIB !!! #CheckInSgBulo

    • Anonymous says:

      Bila Kak Jatt Lembu dihadap ke mahkamah ?

    • aku sokong kau says:

      entah

Loading...