Zahida Rafik Perjelas Hubungan Dengan Shafie Apdal

Hiburan

Zahida Rafik Perjelas Hubungan Dengan Shafie Apdal

Sepatutnya Abang Nara menulis informasi lebih cepat kerana ianya telah keluar di Harian Metro semalam. Namun bak kata omputeh, better late than never. Semoga dengan penjelasan ini, semua orang tidak lagi mengaitkan Zahida Rafik dengan Datuk Seri Shafie Apdal.

zahida rafik

Advertisement

Secara rumusan, Zahida Rafik menyatakan segala tuduhan yang ditimpakan kepadanya adalah fitnah semata-mata. Berikut ialah penjelasan daripada mulut Zahida sendiri:-

Saya hanya mengenali menteri itu sebagai seorang pemimpin negara, tidak lebih daripada itu. Maaf, saya tidak boleh memberi sebarang penjelasan lanjut mengenai isu ini kerana semuanya sudah saya serahkan kepada peguam saya dan mereka menasihatkan saya berdiam diri sehingga masa yang sesuai.

Apabila ditanya mengenai sepucuk surat di Internet yang didakwa ditulis oleh Zahida Rafik dan kandungan surat itu antara lain menafikan dia menerima sejumlah wang RM1.5 juta daipada Shafie sepanjang Oktober 2011 sehingga Januari 2012, Zahida menafikan perkara tersebut:-

Bukan saya yang tulis surat itu. Semuanya fitnah semata-mata. Saya hairan dan pelik apabila saya dikatakan ada menulis surat di Internet. Ini semua bertujuan menjejaskan reputasi serta nama baik saya. Saya tidak menyangka yang saya terjerat. Sejujurnya, saya langsung tidak tahu siapa dalang yang memfitnah kononnya saya menulis surat itu. Semua itu fitnah dan saya tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan.

Zahida sendiri hairan bagaimana dirinya boleh terjebak dengan khabar angin yang dia mempunyai hubungan dengan Shafie sedangkan masalah utama yang diketengahkan kepada media sebelum ini adalah laporan polis yang dibuat selepas bekas pemandu peribadinya melarikan wang sebanyak RM200,000. Kata Zahida:-

Oleh itu saya tetap fokus untuk memastikan bekas pemandu peribadi saya itu dihadapkan ke muka pengadilan. Itu saja keutamaan saya ketika ini. Soal surat terbuka di Internet dan segala fitnah lain itu biarlah pihak berkuasa dan peguam saya uruskan. Saya tetap optimis dan sentiasa berfikiran positif kerana percaya ini semua asam garam menjadi artis popular. Ada sahaja pihak yang ingin ambil kesempatan untuk menjatuhkan saya atau mungkin ada agenda tersembunyi. Namun Alhamdulillah kerana saya memiliki keluarga dan sahabat yang tidak henti-henti menyokong dan memberi semangat kepada saya

Diharap dengan penjelasan panjang lebar ini semua orang akan berpuas hati dan tidak menimbulkan khabar angin yang tidak sepatutnya terhadap Zahida Rafik. Kesian pulak Abang Nara tengok dia. Dan semoga kes ini dapat dibawa ke mahkamah secepat mungkin sekaligus memungkinkan keadilan ditegakkan. Kredit berita Harian Metro.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

149 Comments

  1. Abg Pie terlebih Aphdal

    April 30, 2012 at 3:33 pm

    alah cerita anuar, kalau betul kenapa satu dakwaan pon tak sangkut, najib tu bila nak pegi french melawat penjara sana sebelum di dakwa? baru suruh jadi saksi dah taknak pergi, belum kena tuduhan lagi, kalau kena tuduhan aku rasa tak nampak langsung kat kaca TV3Suku, ajak berdebat ilmiah macam2 alasah di cipta, mmg ajaran UMNO kaki auta, 50 tahun auta rakyat, tak lama lagi nak masuk usia pencen PRU13, lepas tu pacak batu nesan kat parti UMNO hahaha. Ingat puak ni nak ke berjuang kalau tak dapat sen, tgk ketua cawangan pon cukup la tak dapat projek mengamuk, ajaran dari anak cucu macam tu, apa lagi atok Jib dan nenek Mah

    • xoxo

      May 2, 2012 at 2:30 pm

      politik mcm tu le. yg ni kata yg tu salah, yg tu kata yg ni salah. kita rakyatlah diperbodohkan.

      ajak perjuangkan benda, ajak rakyat merusuh sana sini, ajak rakyat dengar ceramah fitnah sana sini, tp yg org2 atasan, semua duduk goyang kaki je.

      Dan yg baca blog Nara ni jgn lah letakkan ayat Quran, hadith kat sini. Malulah sikit wei!! dahlah blog gossip, confirm2 ada betul ada salah. pastu ko nak pergi nasihat org. kalau ko baca blog gossip (mcm aku ni) samalah jugaklah bersalah..
      Peace no War!

    • novel

      May 2, 2012 at 3:00 pm

      NGOK LA KO NI, BIARLAH LETak hadis, ada yg terbaca melekat di hati, benda elok ko larang plak @ cara hidup ko bertentangan ngan hadis yg dipampang tu yg panas semacam jeerrr…

  2. ali

    April 30, 2012 at 3:19 pm

    nila kalu pilih UMNOgok.. diorg ni pemimpin xbleh percaya.. Tgk jela BERSIH haritu.. kesian kitorang polis buat cmtu, kena halau mcm lembu hoccay!

  3. pondan look alike

    April 28, 2012 at 1:43 pm

    “Saya tetap optimis dan sentiasa berfikiran positif kerana percaya ini semua asam garam menjadi artis popular. Ada sahaja pihak yang ingin ambil kesempatan untuk menjatuhkan saya atau mungkin ada agenda tersembunyi.”

    kua..hua,..hua..huaa..sttment manusia tak sedar diri.dia ingat dia fofularr ke selama nih?aku kenal dia pon dgn kontobesi cucuk melampau dia tu.saperr la org yg nak jatuhkan sgt si sengkek ni?hrpkan dpt suntikan mani dgn suntikan modal si pedal tu jerr..kalo nk hrpkan duit belakonn..haraammmm.mcm la peminat nih bimbo mcm nko,bole nko nak kelentong bulat2 wahai si zahidah munafik!

  4. idir

    April 28, 2012 at 10:21 am

    “..asam garam artis popular”

    erk, say what??????????????????????????????

  5. aku

    April 28, 2012 at 10:03 am

    zahida mampu plak tinggal di rumah banglo bernilai rm5 juta..jgn ingat orang taktau..dunia ni kecik je.sapa keje developer tauler nyah dia beli umah katne n brapa nilai

Loading...