January 2nd, 2013

Ini berita yang agak menyedihkan terutamanya buat kipas susah mati Yunalis Zarai. Yuna dilaporkan menarik diri daripada bertanding di AJL27 kerana bertembung dengan jadual proses rakaman albumnya di USA.

yuna tarik diri ajl27

Yuna sepatutnya mendendangkan lagu “Terukir Di Bintang” pada AJL27 yang bakal berlangsung 6 Januari 2013 ini. Bagi Abang Nara, lagu tersebut merupakan salah satu favourite untuk memenangi AJL kali ini lebih-lebih lagi jika Yuna sendiri menyanyikannya. Menurut Wawa, pengurus Yuna, penyanyi gantian masih belum lagi dijumpai:-

Yuna membuat keputusan yang dia tidak beraksi, tetapi membenarkan lagunya dipertandingkan dengan menampilkan penyanyi gantian. Buat masa ini kami belum memutuskan siapakah yang menggantikan Yuna kerana senarai nama yang dicadangkan masih dalam peringkat perbincangan bersama TV3.

Siapakah yang anda rasakan sesuai untuk menggantikan Yuna di AJL27? Agak sukar sebenarnya untuk mencari pengganti kerana keunikan suara Yuna yang Abang Nara rasa tiada pada penyanyi lain. Apa pun diharapkan si pengganti mampu buat yang terbaik tanpa perlu meniru gaya Yuna.

P.S: 22 papan tanda yang tak ada pun tak apa.


Comments are closed.

Loading...