December 27th, 2011

Yuna. Nama yang tak perlu dipersoalkan lagi kehebatannya dalam bidang nyanyian. Dan rasanya semua orang tahu yang Yuna dan Qi sedang bercinta. Abang Nara suka sangat dengan couple ini kerana mereka berdua nampak so happy go lucky together. Dan yang terbaru, Yuna dan Qi telah pun pergi bercuti bersama keluarga di Eropah.

yuna dan qi

Comel kan gambar tersebut? Dan sekiranya anda seorang peminat Yuna, pasti anda tidak sabar menanti pelancaran album kedua yang menampilkan single lagu Melayu yang bertajuk “Terukir Di Bintang” pada Januari 2012 kelak.

yuna dan qi

Dengar ceritanya Yuna akan turut memperkenalkan anak didik terbarunya yang akan bernaung di bawah Yuna Room Records. Tak sabar nak tengok buah tangan pertama daripada Yuna ini. Apa-apa pun, layan lagi beberapa keping gambar percutian Yuna dan Qi di Eropah dengan membaca entri ini sepenuhnya.

UPDATE: Dah letak lagi beberapa keping gambar percutian awesome mereka berdua yang diambil daripada Twitter Yuna.

yuna dan qi

yuna dan qi

yuna dan qi

yuna dan qi

yuna dan qi

yuna dan qi

yuna dan qi

yuna dan qi

yuna dan qi

yuna dan qi

yuna dan qi

yuna dan qi

yuna dan qi


249 responses to “Yuna, Qi Dan Keluarga Bercuti Di Eropah, Album Kedua Yuna Bakal Dilancarkan”

  1. sore sore says:

    knapa korang semua tak suka dia ya.. dia tak kacau korang, dia cari duit sendri, x meminjam dengan korang, dia tak mengutuk n mengata korang, dia pi memana pun dengan titik peluh dia sendri, tak menyusahkan korang, dia tetap berhijab dengan sopan. walau family dia kaya sekalipun, dia tak meminta2 dari korang. suara dia kurniaan ALLAH. kemenangan dia pada setiap pertandingan adalah hasil dari usaha dia sendri. memberikan yg terbaik utk mendapatkan yg terbaik. yuna, go yuna, stand by your own feet. be yourself n show to all who you really are. =0)

  2. g.g says:

    yg kebanyakan org kutuk yuna nie apa kes…..??????? mcm lah korang tu bagus sangat…..suara nak ke laut ada hati nak kutuk2, klau yuna nie tak bagus pada mata korang so what……??????

Loading...