Written by Bella | February 26th, 2019

Kalau ada yang masih ingat, sekitar tahun 2016, foto Yuna bergambar bersama kumpulan Hip Hop popular Korea, Epik High di Coachella 2016 di Amerika Syarikat mencetuskan sensasi buat peminat kedua-dua artis ini.

Ramai sekali yang teringin untuk melihat Yuna dan Epik High bekerjasama dan pastinya akan menghasilkan karya yang gempak.

Nampaknya impian itu sudah pun menjadi kenyataan apabila Epik High baru-baru ini mengumumkan album terbaru mereka Sleepless In__ dan turut memberikan sedikit ‘teaser’ kolaborasi mereka dengan beberapa artis.

Menariknya, mereka tidak pula mendedahkan identiti artis-artis berkenaan tetapi berdasarkan foto polaroid itu, ramai yang sudah boleh meneka Yuna adalah salah satu artis yang bergabung dengan Epik High.

Difahamkan, album Sleepless In__ akan dilancarkan pada 11 Mac depan. Tidak sabar rasanya untuk nantikan lagu terbaru Yuna dan Epik High. Semestinya akan mendapat sambutan hangat!

Sumber Berita : Twitter

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

3 responses to Yuna Bergabung Dengan Kumpulan Hip Hop Popular Korea Epik High Dalam Album Terbaru

  1. Anonymous says:

    go yuna go… go internationally dgn bakat

    • minah jambu say NO to drugs says:

      dh memang dia terlebeh bakat ponnnn..yg kite ni nak kena blaja dengan bersunguh sunguh untok berkomen n jadi pengomen yg cemerlang n tunjok kan bakat kite di ruangan komen ni..!! lov yuna..

  2. Yuna yuna says:

    Looking forward!