YDPA Luangkan Masa Bersenam Bersama Pegawai Dan Kakitangan Istana Negara

Kehidupan

YDPA Luangkan Masa Bersenam Bersama Pegawai Dan Kakitangan Istana Negara

KDYMM Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong (YDPA), Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah hari ini berkenan meluangkan masa melakukan aktiviti senaman dan berlari mengelilingi kawasan Istana Negara.

Perkongsian yang dimuat naik di laman Facebook Istana Negara itu, turut menunjukkan baginda yang sedang memerhati pegawai dan anggota keselamatan istana yang sedang melakukan tekan tubi di lapangan berkenaan.

Advertisement

Seri Paduka Baginda YDPA juga pernah menyertai latihan di Royal Military Academy Sandhurst di United Kingdom dari tahun 1978 hingga 1979.

Seri Paduka Baginda YDPA turut menyeru rakyat Malaysia supaya sentiasa melakukan aktiviti senaman bagi meningkatkan kecergasan dan kesihatan diri. Rakyat harus sentiasa aktif dan cerdas lebih-lebih lagi sewaktu negara masih lagi memerangi ancaman wabak COVID-19.

Sumber

Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook & Twitter Amazingnara untuk mendapatkan berita sensasi dan terkini di seluruh dunia.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...