Written by serenity | September 28th, 2015

Walaupun cuba mempertahankan rumahtangganya sebelum ini, pelakon Yatt Hamzah akhirnya bercerai dengan bekas suaminya, Abdul Mutalib Shukor. Namun begitu terdapat satu desas-desus yang timbul mengatakan punca sebenar perceraian mereka ialah kerana wujudnya orang ketiga.


 photo 11849140_1177632048932512_500519501_n.jpg
Menurut gosip itu juga, punca orang ketiga itu datangnya dari Yatt sendiri. Melalui Melodi TV3 Yatt bagaimanapun menafikan perkara tersebut.

Tidak. Saya sangkal sama sekali. Perkara itu tidak wujud. Saya pun tak tahu dari mana perkara itu timbul.

Biasalah, sebagai selebriti, apa saja yang kita lakukan akan diberikan perhatian khusus.

Saya pernah dengar juga sebelum ini (tentang gosip itu) tapi tidak benar.

Cerita yang dikhabarkan itu bukan punca perpisahan kami. Sebagaimana yang berlaku antara saya dan bekas suami biarlah menjadi rahsia di antara kami dan Allah.

Saya tidak pernah menceritakannya kepada sesiapa kerana ia adalah satu aib kepada saya dan bekas suami.

Saya tetap sama seperti dulu. Saya tetap manusia biasa yang membuat kesilapan.

Sekiranya saya melakukan perkara yang nampak tidak sesuai untuk saya lakukan pada ketika ini, tegurlah saya. Tetapi teguran itu perlu kena pada masa tempat dan caranya.

Tegurlah secara membina, bukan menghancurkan.

Yatt memberitahu hubungannya dengan bekas suami masih baik kerana mereka bergilir-gilir menjaga anak mereka, Suci Hanania Malika, 5. Malah dia dan bekas suami bertekad meneruskan persahabatan sampai bila-bila untuk membesarkan anak itu.

Panggung Seni Tradisional 2015 meneruskan langkahnya lagi, kali ini menampilkan kelainan dengan persembahan Opera Cina "…

Posted by Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara on Sunday, 27 September 2015

15 responses to Yatt Hamzah Nafi Bercerai Dengan Bekas Suami Kerana Orang Ketiga

  1. munah says:

    Kalau bukan jodoh buatlah apapun…berpisah jua…itu semua kerja Tuhan…jangan jadi macam saiful nanggang ok.

    0

    0
  2. Joyah says:

    entah kenapa, dr dulu aku rs yatt nie mcm sorg yg hipokrit. banding dgn irma, nampak bersih & tulus.

    0

    0
    • semah says:

      samalah joyah oii! aku pun kureng suka dgn si yat. selain irma aku suka jgk dgn diana, air muka dia pun nampak bersih.

      0

      0
  3. MsTruthFinder says:

    Selalu nampak yatt kelaur dgn laki tp ada mak turut selalu ikut jadi pari-pari..
    cover line kott.. oppssssss

    0

    0
    • Markonah says:

      jeng jeng jeng..

      0

      0
      • MsTruthFinder says:

        Jeng jeng jeng.. cer soh melodi tanya lagi sekali.. siapakah lelaki itu.. heeee

        0

        0
      • minah jambu says:

        Oooo makna Nye si yatt la yg ada orang ketiga ek ? tk padan punye yatt muka hipokrit pon ada jantan nk jalan ngan dia huh !

        0

        0
    • minah jambu says:

      kenape mak dia asek sebok aje nk ikot anak jalan ngan laki ! patut la laki dia ni tersangatt la boring ngan si yatt ngan mak dia huh ! helo Abang u sabar aje ok satu hari nanti Allah akan anugerah kan u isteri yg lebih baik dari si bekas bini u si yatt ni..

      0

      0
  4. Hrmm says:

    blh ke pakai cincin di jari telunjuk?

    0

    0
    • minah jambu says:

      kenape tk boleh pulak huh ?? bagos la kalau laki u tu ada orang ketiga tk la dia rase boring n stress dengan bekas bini asek asek nk eksen bagos n baik ajeee..lagi pon dh bertudung mana tempat yg laki dia boleh bawak ? nk bawak ke kanan tk boleh nk bawak ke kiri tk boleh …nk ajak main bowling bekas bini nk tutop muka n berjubah pulakkk last last kasi cerai lagi bagos habis cerita idup pn tenang aje tkde yg mengangu pikiran bekas laki si yatt ni…

      0

      0
      • Anonymous says:

        Kalo dah bertudung maknanya dah xleh kemana2 la ya?

        Bahasa cermin jiwa….

        0

        0
      • rosemah says:

        minah jambu, i pun pnh tbaca somewhere psl kt tak dbenarkan pakai cincin di jari telunjuk. hopefully ada yg pakar blh bg jawapan pasal ni. yg tak tau diam2!

        0

        0
    • Hamba Allah says:

      Tu bukan cincin tp tasbih digital..

      0

      0
    • lynn says:

      Larangan memakai cincin di jari telunjuk dan jari hantu hanya pada orang lelaki. Untuk perempuan, dibolehkan. Satu lagi, itu bukan cincin tapi tasbih elektronik. :)

      0

      0
  5. Black says:

    I pun tak suka dia ni. Hipokrit. Sama juga dgn Diana Amir, Syok bagus alim. Urgghh

    0

    0