Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Yasmin Hani Putus Cinta, Cari Kekasih Baru

yasmin hani baru

Yeah. Berita baik kepada lelaki-lelaki di luar sana. Yasmin Hani dah buat pengakuan yang dia tak jadi kawin tahun nie. Dan yang pastinya dia dah clash ngan pakwe dia. si Don tue. Kitorang dulu ada kongsi gambar Yasmin Hani berparti bersama Don. Sila baca jika anda belum baca.

Advertisement

Bile tengok gambar terbaru Yasmin Hani kat atas tue, sapa sangka umur dia sekarang dah 30 tahun. Muka nampak muda. Dan yang penting tak nampak dicucuk ngan botox macam sesetengah artis. Comel pun comel jugak. Jadi buat lelaki-lelaki di luar sana, silalah hantar resume anda untuk try jadi pakwe Yasmin.

Kriteria lelaki pilihan Yasmin Hani adalah seperti berikut:-

[note]Saya tidak memandang paras rupa. Asalkan dia boleh menghormati saya, berdikari dan matang, itu semua antara kriteria yang memadai buat saya.[/note]

Mudah kan? Silalah try kalau anda berani. Ada satu lagi gambar terbaru Yasmin Hani dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Putih jugak gigi si Yasmin nie.

Advertisement

yasmin hani seksi

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top