Written by AbangNara | July 1st, 2009

yasmin hani baru

Yeah. Berita baik kepada lelaki-lelaki di luar sana. Yasmin Hani dah buat pengakuan yang dia tak jadi kawin tahun nie. Dan yang pastinya dia dah clash ngan pakwe dia. si Don tue. Kitorang dulu ada kongsi gambar Yasmin Hani berparti bersama Don. Sila baca jika anda belum baca.

Bile tengok gambar terbaru Yasmin Hani kat atas tue, sapa sangka umur dia sekarang dah 30 tahun. Muka nampak muda. Dan yang penting tak nampak dicucuk ngan botox macam sesetengah artis. Comel pun comel jugak. Jadi buat lelaki-lelaki di luar sana, silalah hantar resume anda untuk try jadi pakwe Yasmin.

Kriteria lelaki pilihan Yasmin Hani adalah seperti berikut:-

[note]Saya tidak memandang paras rupa. Asalkan dia boleh menghormati saya, berdikari dan matang, itu semua antara kriteria yang memadai buat saya.[/note]

Mudah kan? Silalah try kalau anda berani. Ada satu lagi gambar terbaru Yasmin Hani dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Putih jugak gigi si Yasmin nie.

yasmin hani seksi

Comments are closed.