Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Yang Tergila-gilakan Sufian Anaknya, Yang Putuskan Pertunangan Emaknya- Pengurus Sufian Suhaimi

Sufian Suhaimi terkesan dengan putusnya pertunangannya dengan Elfira Loy sehingga mengakui menitis air mata jantannya.  Namun punca sebenar putusnya pertunangan itu dan siapa yang memutuskannya menjadi persoalan ramai pihak.

Mungkin kerana sudah bosan dengan tuduhan-tuduhan yang dilemparkan kepada Sufian , pengurusnya Mahadhir Mohamad  mendedahkan kisah sebenar dari pihak Sufian mengenai punca pertunangan mereka putus melalui satu komen Facebook.

Advertisement

Ibu Elfira mendakwa bahawa dia hanya meminta Sufian menyimpan RM 20 sehari untuk 365 hari sebagai hantaran:

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Ala, ini kes nak tutup kelemahan sendiri. Simpanan sehelai RM 20, setahun >RM 7,000, tak signifikan sedang pendapatan sebulan Sufian (SS) lebih daripada itu. Dengan pendapatan dia dua jemputan show pon boleh selitkan setiap helai muka al-quran.

Advertisement

Tujuan makcik ini (ialah) untuk merendahkan akhlak SS sedangkan SS dididik oleh kedua ibu bapanya, ahli akademik dengan baik dan Johor merupakan negeri terawal mempraktikkan sekolah agama di sebelah petang, selain sekolah konvesional di sebelah pagi.

Yang tergila-gilakan sufian adalah anaknya, yang menelefon setiap saat, minit, jam, hari-hari tanpa henti. Nak mengekori SS ke mana saja dia pergi, sehingga jauh malam dan awal pagi, tanpa ditemani kenalan perempuan atau famili sendiri.

Yang jelas anaknya seperti perigi cari timba, bukan SS yang mencari pengganti. Nak tahu status ‘bekas kekasih”lama dulu– SS bukanlah menerima (bekas kekasihnya) dengan hati terbuka. Kisah hubungannya dengan wanita itu sama seperti dalam lagu ‘Harus Aku’.

Tetapi makcik ni, sengaja menghubungi bekas kenalan SS untuk mencari alasan memutuskan pertunangan itu. Awam perlu tahu, yang tergilakan SS anaknya, yang putuskan pertunangan adalah emaknya.

SS telah jelaskan hantaran atau syarat bukan alasan semuanya dapat disediakan–termasuk kondo dua tingkat yang kini didiami SS. Dia tahu netizen mengecam tindakan makcik tersebut dan dia terpaksa mengada-adakan pelbagai cerita untuk menutup kesilapan sendiri. -Pengurus SS.

Sebelum ini ada pihak mendakwa ibu Elfira telah menghubungi bekas kekasih Sufian sebelum membuat keputusan memutuskan pertunangan Sufian dan anaknya.

Sufian dikatakan menjalin hubungan dengan bekas kekasihnya selama enam tahun sebelum perhubungan mereka putus, dan tidak lama selepas itu dia menjalin percintaan dengan Elfira dan mereka bertunang beberapa bulan kemudiannya. – beautifulnara.com



PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

109 Comments

  1. melati

    March 17, 2018 at 9:57 am

    Bangang pun ada Mak Elfira Roy ni..!!! (Dh ader org nk dh nasib baik lah) Neelofa yg tinggi & Cun pun dr Elfira Roy pun susah nk dpt Jodoh , tambah Elfira Roy yg kemetot & Rendang…hmmmmm fikir lah sendiri…wakakakaakak

  2. melati

    March 17, 2018 at 9:53 am

    Satu jer nk ckp , selepas ni Elfira Roy akan jadi Anak dara tua..!!! kalau dia dpt jodoh , saya berani terjun KLCC……tu jerr..kikiki

  3. Muak dgn cerita ni

    March 17, 2018 at 9:38 am

    Nanti kauorang jangan lupa minta maaf dgn semua pihak ye. Kita hanya boleh buat spekulasi, tapi realitinya hanya pihak2 yang tau cerita sebanar.
    To SS- move on. Stop making statements. Your followers and you started making statements since before the ring was sent back to your parents.
    To EL- please ask your mom and dad stop making statements. They were the one who decided to return the ring. So, please face the consequences.
    To Netz- stop involving in their story. “Harga minyak masih mahal lagi walaupun diaorang dah berdamai nanti”.
    Adios!

  4. nadia

    March 17, 2018 at 8:42 am

    sufian lebih baik berdiam diri, jaga maruah keluarga. Bila banyak bercakap, banyak pula kesilapan terlihat dan memberi ruang kpd pihak EL nak menghentam. Berdiam diri tidak bermakna kita bersalah…..

  5. Jeebus

    March 17, 2018 at 8:12 am

    Janda takde kelas

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top