Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Yang ‘Sendu’ Tu Anda, Kontroversi Sana Sini Sebab Nak Jual Produk – Diana Danielle ‘Sound’ DSV

Isu Datuk Seri Vida bersama Aishah masih lagi belum reda dan terbaru beliau dihimpit  kontroversi lagi apabila didakwa menghina artis legenda yang menyertai program Gegar Vaganza sebagai ‘sendu’.

Advertisement

Ramai artis menyifatkan apa yang dikatakan oleh DSV agak keterlaluan kerana tidak menghormati sensitiviti golongan artis.

Terbaru, pelakon popular Datin Diana Danielle menerusi Insta Stories turut meluahkan rasa bengang dengan kenyataan DSV. Buat Diana, Aishah mempunyai kelasnya tersendiri manakala yang layak digelar ‘sendu’ adalah jutawan kosmetik itu.

Terdahulu, meskipun dikecam DSV tetap mempertahankan pendapat dan kenyataan beliau bahawa program GV sememangnya bertujuan untuk menaikkan artis ‘sendu’. Beliau juga menyeru artis yang terasa dengan kata-katanya itu bangkit dan jadikan diri mereka lebih dikenali agar tidak ‘sendu’ lagi.

Kredit Foto : alifetimeprojext

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

97 Comments

  1. Anonymous

    October 11, 2018 at 2:56 pm

    tp knnnn.. bkn ke perkataan ‘sendu’ nie asal nyer ‘retis’2 yg mulakn dulu.. wartawan dok tulis sn cni.. kita yg bkn artis ikut.. sentap pula.. hahahaha sedih!!!!

  2. ara

    October 11, 2018 at 2:48 pm

    alaa DD saja nak panaskan keadaan…biar je la org tu settle kan..ko tu jaga laki ko mat lalok tu je…dato laki ko pun beli kot, ko pun datin palsu jugak

  3. TING TONG

    October 11, 2018 at 2:01 pm

    DD HIDUP KO PUN KUCAR KACIR ADA HATI NAK KOMEN ORG WAKAKAKA

    • Siolan

      October 11, 2018 at 10:32 pm

      Kau pun buat apa kat sini. Sempurna dah hidup? Wakakakak rasa kalau hidup kau best mcm tok vida tu takde menepak kat sini wakakakakaka

  4. Nara

    October 11, 2018 at 1:38 pm

    Vida- munafik yang dikeluarkan Kelantan!!!

  5. Anonymous

    October 11, 2018 at 1:26 pm

    Penipu ni layak jual budu di pasar khadijah je.

Loading...
To Top