“Yang Ketaq B*jik Ketaq P*laq Dengan Aku Yang Tak Vaksin Ni Pasai Apa?” – Rita Rudaini

Hiburan

“Yang Ketaq B*jik Ketaq P*laq Dengan Aku Yang Tak Vaksin Ni Pasai Apa?” – Rita Rudaini

Kerap sungguh pelakon Rita Rudaini menuai kritikan dalam kalangan netizen berikutan keengganannya menerima vaksin COVID-19.

Rita dan anak-anak
2 bulan lalu

Gandingan Nama Bersama Bekas Suami, Rita Rudaini Dedah Asal Usul Nama Anak 'Airit'

Advertisement

Berikutan itu, Rita meluahkan rasa hairan dengan sikap segelintir netizen yang ‘panas hati’ dengan setiap tindak-tanduknya di media sosial.

Kata Rita, kehidupannya kini seolah-olah menjadi fokus utama dan apa sahaja yang dilakukan oleh pelakon drama Shah Alam 40000 ini seolah-olah tidak kena di mata orang ramai.

Advertisement

Aku kat umah ja, semua kan di hujung jari sekarang ni. Membeli belah online ja. Pakat dok panaih aku tak vaksin. Aku pun tak faham depa ni sebenaqnya panaih pasal apa. Aku post benda kat IG takdak kena mengena dengan hidup tok nenek hampa pun hampa hangat.

Pakat ketaq bijik ketaq p*laq dengan aku yang tak vacc ni pasai pa? hari-hari depa ni dok ‘zikir’ pasal aku..dengaq cerita dari orang production kat set pun hari-hari dok ‘zikir’ pasal aku.

Tambahnya lagi, namanya kerap menjadi bualan dalam kalangan penggiat industri seni setiap saban waktu.

IG Rita RudainiSumber : Astro Gempak  

Rita dalam pada itu juga mengucapkan rasa syukur kerana setiap kejian yang diterimanya menjadi salah satu asbab pahala buat dirinya.

Terdahulu, Rita Rudaini masih belum menerima suntikan vaksin COVID-19 dan dia juga tegas menyatakan keengganannya meskipun dia telah digugurkan daripada penggambaran sebuah produksi drama, baru-baru ini.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram Rita Rudaini

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

11 Comments

  1. Anonymous

    October 8, 2021 at 8:22 am

    jgn marah dia.
    dia cuma teringatkan biji akhbar dan aidil terketar2

  2. Vasssss!!

    October 8, 2021 at 1:38 am

    Kecik2 tak nak mampuih… Dah besaq jadi janda bodoh!!

  3. Junaidi Syarif

    October 7, 2021 at 8:13 pm

    DEAR RITA,

    PLEASE TAKE THE C19 VACCINE!

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...