“Yang Caci Maki, Screenshot Komen Korang Letak Tepi Ruang Solat” – Caprice Minta Yang Tuduh Bayar Mondy Jawab Dekat Tuhan Nanti

Kehidupan

“Yang Caci Maki, Screenshot Komen Korang Letak Tepi Ruang Solat” – Caprice Minta Yang Tuduh Bayar Mondy Jawab Dekat Tuhan Nanti

Sedia maklum, sekarang ini sedang ‘panas’ dengan pendedahan wanita berasal dari Indonesia, Mondy mengenai ‘sikap sebenar’ pendakwah bebas, Ebit Lew.

Lagi membuatkan hal ini bertambah ‘panas’, Mondy hadir di podcast milik penyanyi rap, Caprice dan disitulah segala sisi jahat Ebit yang didakwa oleh wanita itu terbongkar.

Advertisement

Hantaran terbaru Cap di Instagram, dia meminta orang ramai yang memakinya untuk screenshot segala komen cacian, lalu letak di sisi ruang solat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ariz Ramli (@capricedaddycap)

Ia kerana, apabila keadilan sudah pun terbukti, penyanyi itu meminta orang yang memaki hamun serta menuduhnya membayar Mondy untuk burukkan Ebit Lew sedar dengan kesilapan sendiri.

Bila mangsa-mangsa dapat keadilan, kau orang boleh baca komen masing-masing dan fikir balik nak jawab apa dekat Tuhan.

Biarpun ada yang mengecam, masih ada pihak yang sokong dengan tindakan berani Caprice ini.

Tetapi dalam pada masa yang sama, ramai juga meminta agar selebriti terbabit tidak ikut campur urusan orang lain dan hanya fokus pada keluarga sendiri.

caprice munafik hunters
7 months ago

"Tahniah Kau Buka Ruang Orang Kutuk Islam, Hebat Kau!" - Tubuh NGO 'Munafik Hunters', Tindakan Caprice Dikecam

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...