Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Yana Samsudin Dedah Farid Kamil Hilang Sehari Sebelum Kejadian Tampar Polis

Sebagai adik ipar, pelakon Yana Samsudin tidak terlepas dengan soalan mengenai apa yang berlaku kepada Datuk Farid Kamil. Yana mempercayai dugaan yang menimpa keluarga mereka ini ada hikmah disebaliknya.

Advertisement

Dalam pada itu, Yana turut mendedahkan, keluarga ada cuba untuk menghubungi Farid sebelum kejadian tampar-menampar polis berlaku, namun usaha mereka gagal kerana aktor tersebut menghilangkan diri tanpa sebarang kesan.

Farid masih ada di sini dan belum pulang ke kampungnya di Kedah. Namun apa-apa perkembangan mengenai beliau perlu ditanya kepada suami saya, Fadzil kerana dia yang menguruskan hal ini. Namun takdir Tuhan tiada siapa dapat menghalang ia daripada berlaku. Saya berharap kejadian tersebut dapat memberi pengajaran dan iktibar kepada semua orang.

Kes penahanan Farid atas empat pertuduhan jenayah baru-baru ini mengejutkan ramai pihak termasuklah  Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah selaku pemangku Raja Pahang yang menerima baik sekiranya Farid memulangkan gelaran ‘Datuk’ yang dikurniakan dengan rela hati.

Sumber Berita : Utusan Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. lihatlah...

    January 20, 2018 at 2:10 pm

    Jangan menangkan kerana tekanan, ambik dadah.. setiap masalah ada cara lain untuk ditangani. Aku dah perhati ramai yg terjebak dgn dadah, tak boleh nak berubah..walau sethn dua, dah bersih..bila bertemu lg rakan-rakan yg ambik benda ni..hati tak kuat dan ambik semula. Dadah bukan boleh dicuba sbb ia membunuh. kawan aku..seharian tak muncul..sebab tgh ambik benda ni..tak sedar dah keliling..esoknya muncul, perangai dah tak tentu hala…org normal blh bezakan bila mereka tgh layan kepala… buat yg bukan-bukan… bercakap pun walau nak kontrol mcm biasa pun, kita boleh kesan bezanya. Hati-hati ye..ingatan untuk diri sendiri dan semua kt luar…

  2. salem

    January 20, 2018 at 10:48 am

    kalo org lain hisap dadah kena hina…bila datuk ni hisap…byk support pulak yg simpati dll

  3. Lulu

    January 20, 2018 at 2:06 am

    Yana ni sejak repair hidung, gigi dagu. Over je konon² class ko biasa² je la taraf jihan, kategori pelawak tetiba jd kategori lain lak yana.. Dulu suka masa brlakun jd wawa skrg menyampah

    • minah kepoci

      January 20, 2018 at 12:23 pm

      mana ko tahu dia repair hidung & dagu segala?? ko ada bukti??

  4. Gorges

    January 19, 2018 at 10:30 pm

    Yana. Why are saying all these NOW. Sudah la tu.

  5. Neo

    January 19, 2018 at 9:22 pm

    Hal rumahtangga org..biar la DD jk yg jawab..ko ckp no komen sudah la..

    • Zoziziz

      January 19, 2018 at 10:29 pm

      Betul tu. Diam sudah la. Sibuk je nak interframe jgk. Ckp je no comment. Ape2 perlu tanya sendiri kepada fadzil. Kan settle. Ni gigih nak buat caption kat socmed bagai. Nak explain kat reporter. Tau la kau artis jgk. Tp xperlu kot nak masuk campur. Buat org fikir yg bukan2 n kata awak tu lebih sudu dari kuah puak. Sedih laaaa

Loading...
To Top