Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Yana Samsudin Buat Duit Main ‘Game Online’

yana samsudin game

Siapa kata bermain permainan video membuang masa dan tidak boleh menjana pendapatan? Perkara ini telah pun dibuktikan oleh seorang suri rumah yang baru-baru ini viral apabila berjaya mendapat pendapatan mencecah RM18,000 hanya dengan  bermain PUBG.

yana samsudin game

Advertisement

Terbaru, pelakon popular Yana Samsudin turut melakukan perkara yang sama. Dia kini aktif sebagai penstrim permainan video di laman Facebook sejak Ogos lalu dan akan menghabiskan masa antara tiga hingga enam jam sehari untuk aktiviti tersebut.

Yana sememangnya minat bermain permainan video sejak di bangku sekolah lagi dan suaminya, Fadzil Zahari juga faham akan minatnya itu. Dia sanggup menghabiskan hampir RM7,000 untuk komputer dan beberapa keperluan lain.

yana samsudin

Saya sudah mula aktiviti ini sejak Ogos tahun lalu. Kebiasaannya, saya menghabiskan masa kira-kira tiga hingg enam jam sehari. Tapi, ia bergantung kepada individu.

Alhamdulillah, suami juga faham dengan minat saya. Dia tidak pernah menghalang saya untuk melakukan penstriman permainan video. Cuma, dia pelik bagaimana saya boleh bertahan selama berjam lamanya.

yana samsudinMenurut Yana, aktiviti itu turut menjana pendapatan buatnya dan bukan hanya bermain permainan video semata-mata. Walaubagaimanapun, dia tidak mendedahkan jumlah pendapatannya.

Yana bijak menggunakan peluang yang ada dan didorong pula dengan minatnya yang begitu mendalam terhadap permainan video. Gabungan ini pastinya menguntungkan ditambah pula dengan usaha, pasti ia akan membuahkan hasil. Steady Kak Yong..

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. Abu

    January 16, 2020 at 8:51 am

    Jangan dijadikan habit. Nanti binasa badan dan keluarga

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top