May 28th, 2019

Baru-baru ini penyanyi dan pelakon Aliff Aziz berkongsi luahan rindu terhadap anaknya, ketika itu ramai yang meminta agar dia dan Bella Astillah berbaik semula.

Terbaru, Aliff seakan memberikan bayangan hasrat hatimya untuk rujuk semula dengan bekas isterinya itu. Menerusi akaun Twitter miliknya, Aliff berharap Allah SWT menyambung semula jodohnya dengan Bella.

Perkongsian itu mendapat reaksi positif daripada netizen, mereka mendoakan yang terbaik untuk Aliff dan Bella.

Aliff dan Bella sah bercerai talak satu pada 16 Mei lalu. Terdahulu, Aliff mengakui masih sayangkan Bella dan akan cuba untuk memenangi hati wanita itu semula. Malah, Bella juga tidak menafikan dia masih ada perasaan sayang terhadap bekas suaminya, namun sangat terluka dengan apa yang terjadi.

Sumber Berita : mStar Online


21 responses to “Ya Allah Satukanlah Jodoh Kami – Aliff Aziz Mahu Rujuk Semula Dengan Bella Astillah?”

  1. watever la lap lip says:

    dah takde job la tu..pocket pun dah kering kontang..dats why nak berbaik semua dgn bella.skrg kan rezeki bella mencurah curah..

  2. Anonymous says:

    ashiaaapp….

  3. Skandal alip ajiz says:

    benda dh tak dpt baru nak hegeh..

  4. Kui Kui says:

    ke sebab ramai org luar dah usha Bella.
    jgn tamak alip..
    apa2 pon semoga yang baik2 je yg jadi.
    klu dah jodoh.. tu ketentuan takdir..
    cuma klu da bodoh tu yang curang tu.

  5. Bob Barli says:

    Doa tu pon dah salah. Kau nak paksa Tuhan jodohkan dia dgn kau walaupun dia bukan jodoh kau? Rude.

    • Anonymous says:

      tak payah.. bukan sekali dua, berkali2.. tu yg tau, yg tak tau??

    • Anonymous says:

      Eh eh aku sepak karang mamat ni

    • Anonymous says:

      cepat sgt ni lepp kalau nk kate yg ko da berubah..xtau la kalau bella pcaye ngan ko plak kn,mcm sebelum2 ni. berjauhan xtggl sebumbung 3 bulan ko okayy je..,xkn la bru cerai xsmp sebulan da angau..well, the power of talaq kn??

    • wekkkkkkk says:

      bella tu pasti dgr kata ibubapa dia..kalau ibubapa ckp ok, dn bella pun ok..adalah jodoh tu.
      kalau ada jodoh, bella letak syarat..mas kawen RM500,000.00.
      RM500,000.00 tu bella simpan mati di ASB, jgn guna. Kalau Aliff buat hal lgi, ko ada duit dn saham2 nyer.

    • whateverrr lahhh says:

      Berdoalah dan memintalah kepada Allah jika kita berkeinginan sesuatu. Itu bukan RUDE. Itu adalah doa dan keinginan dia dan dia mohon pada Allah. Allah Maha Mengetahui. Allah beri yang terbaik untuk hambaNya. Menguji itu sebagai teguran dariNya. Sebab tu Allah adakan DOA. DIA nak kita minta dariNya. Mintalah apapun kita nak. Yang nak bagi, hanya DIA. So, jangan nak negatif sangat. K, bye

    • Bob Barli says:

      Ni bukan negative sis. Berdoa dengan Allah pun ada adab. Jodoh dah ditentukan di Luh Mahfuz. How can you request something that MAYBE doesn’t meant to be yours? Patutnya, mintak lah, kalau betul dia jodohku, dekatkanlah. Kalau bukan, tenangkanlah hatiku utk menerima takdir Allah. Paham?

    • Anonymous says:

      “Ya Allah satukanlah jodoh kami, seandainya dia bukan jodohku, jadikanlah aku jodohnya”

      …bermaksud-mgkn ada org lain yg sudah ada dlm hati aliff-bukan bella.
      …jika org itu bukan jodoh aliff, aliff mahu bersatu dgn bella.

      ..mcm x kena je, mcm bella ni org pilihan terakhir..
      huhuhu…firasat akulah..

      0

      0

Loading...