July 24th, 2012

Wow. Kagum sebentar Abang Nara dibuatnya. Macam manalah si Watie Elite ini mampu bertahan tak makan nasi selama 1 tahun? Abang Nara kalau tak dapat nasi sehari pun dah rasa nak mengamuk dah. Namun Watie sanggup tak menjamah nasi selama 1 tahun kerana ingin kekalkan bentuk tubuhnya yang kurus ramping.

watie tak makan nasik

Kata Watie kepada Mstar Online:-

Hampir setahun dah saya tidak makan nasi kerana ingin mengamalkan diet selepas kagum melihat kelangsingan tubuh kakak saya walaupun sudah berusia lingkungan 40-an. Kini saya langsung tak boleh makan nasi dan kalau nak rasa pun cuma sedikit sahaja.

Hebat kan? Betullah kata orang yang wanita memang sanggup lakukan apa sahaja demi kecantikan. Setakat tak makan nasik itu mungkin perkara biasa. Abang Nara percaya ramai pembaca BeautifulNara yang pernah lakukan perkara sebegini untuk kecantikan tubuh badan. Kalau sudi, kongsi-kongsikanlah di ruangan komen.

watie elite

PS : Salam Ramadhan semua dari Vanitymask. Pasti semangat untuk tampak bergaya di Hari Raya masih membara di hati anda semua. Sempena bulan Ramadhan ini, pihak Vanitymask membawakan beberapa design skirt panjang and blouse labuh, pada harga RM40~RM55 sahaja. Iye lah, tak semestinya beli untuk raya kan,..lepas raya nanti kene naik kerja jugak. :) .Klik sini untuk melihat koleksi terbaru mereka. Cepat, koleksi terhad macam biasa.


83 responses to “Watie Elite Tidak Makan Nasi Selama 1 Tahun”

  1. gemuk says:

    aku nk try jgak lah..harap2 aku kuat utk disiplinkan diri

  2. my boo says:

    aku pnh tak mkn nasik dlm 7 bln..turun dlm 9kg.tp lepas tu berat aku dh takmo turun lg..last2 aku give up & mkn nasik semula.bdn naik balik dlm 4kg..hehe..skrg cuma kurangkan mkn nasi sehari sekali n dlm small portion.so far dh trun 2kg balik..hrp2 bln pose ni aku dpt la turunkan berat lagik..

  3. Payat says:

    Skrg aku pon diet tak mkn nasik. Dah 4 bln, turun 13 kg…dari 68 kg skrg dah 55. Suka giler, dh senang nk carik baju. Seluar pon sekarang semua jenis yang skinny2 jer. Aku makan semua benda, KECUALI NASI.

  4. Tina turner says:

    Cehh.. Aku igt aku dah terer. Ada lg terer dr aku rupanya.. Aku x mkn ns 6 bln berat aku dari 90 jd 72. Alhamdulillah. Tp bln posa ni naik plak jd 74 haha sahur kena mkn nasi x tahan bak hang..

Loading...