Warga Emas Wanita Punyai Misai Dan Janggut Perlu Bercukur Dua Kali Seminggu

Trending

Warga Emas Wanita Punyai Misai Dan Janggut Perlu Bercukur Dua Kali Seminggu

Seorang warga emas wanita mempunyai misai dan janggut yang lebat buatkan dirinya terpaksa bercukur sebanyak dua kali seminggu agar kelihatan seperti wanita biasa.

4 bulan lalu

Ini Respon Warga Emas Tentang Kisahnya Yang Viral

Advertisement

Menurut laporan Berita Harian, Che Halimah yang kini berusia 62 tahun mengatakan bahawa hidupnya telah dibelenggu masalah ini sejak usia awal 20-an lagi. Kenapa jadi macam ni? Menurut Halimah, dia telah berjumpa dengan pakar dan doktor mengesahkan bahawa dirinya mempunyai kadar hormon testosteron yang tinggi.

Advertisement

Menurutnya lagi, dia perlu bercukur agar tidak dipandang aneh oleh orang lain dan keadaan kini semakin teruk apabila dia diserang angin ahmar yang menyebabkan dirinya lumpuh separuh badan pada sebelah kiri. Allahu, kesiannya.

Walaubagaimanapun, Halimah yang sudahpun bercerai dua kali dan tidak mempunyai anak kini tinggal bersama adik dan isteri yang sanggup menjaga makan minumnya.

“Saya bukan lelaki, tapi wanita tulen. Misai dan janggut saya, isteri adik yang selalu bantu mencukur dua atau sekali seminggu agar tidak tumbuh panjang seperti lelaki.”

Korang tak rasa apa yang dia rasa! Apapun, semoga Che Halimah terus tabah sekiranya ada individu yang mengata tentang masalahnya itu.

Pendapat anda? Kongsi bersama kami di Facebook dan Telegram AmazingNara

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...