Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Wany Hasrita Mohon Maaf Isu Tudung Singkat Hingga Nampak Dada

Terkenal dengan imej seorang wanita muslimah yang sopan, penyanyi Wany Hasrita baru-baru ini dikritik netizen gara-gara penampilannya mengayakan tudung singkat sehingga menampakkan bahagian dada ketika sesi fotografi sebuah iklan.

Advertisement

Pelbagai kata sindirian yang dilemparkan dan ada yang menganggap Wany sudah lupa diri selepas namanya kini lebih popular.

Sedar ia satu isu yang sensitif, Wany tampil memohon maaf dan berjanji beliau akan lebih berhati-hati dengan fesyen yang digayakan pada masa hadapan.

Saya mohon maaf jika gambar tersebut telah menyinggung perasaan mana-mana pihak.  Dosa tetap dosa dan saya akui itu kesilapan saya sendiri. Saya berjanji untuk lebih berhati-hati pada masa akan datang.

Advertisement

Wany sedikit pun tidak berkecil hati dengan komen netizen kerana semua orang mempunyai hak untuk memberikan pendapat mereka asalkan teguran yang dibuat tidak kurang ajar.

Sumber Berita : Kosmo Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 Comments

  1. Anonymous

    March 23, 2018 at 5:47 pm

    yg kecam ni mcm la dia pakai tudung sampai ke lutut..

  2. akakbawang

    March 23, 2018 at 5:19 pm

    jgn nak hajjah2 zouk sgt.bukan ni latar blkng cm gmbr puteri zarith geng fazura tu ke haahaa

  3. mak cute

    March 23, 2018 at 2:59 pm

    lps sorg…sorg hijabster buat hal..mira pijah pun sama tudung makin singkat..artis senang je…buat hal pastu mohon maaf…sblm buat x pikir…pastu followers la yg dok bgaduh…

  4. shopia lorren

    March 23, 2018 at 12:51 pm

    Artis bertudung dh kira oklh tu..masih dlm istilah sopan..dh nama penyanyi n pelakon..suara..geraklaku dipertontonkn pun dh kira aurat n haram..agak2lh..xkn dia org nk berlitup…baik duk rumah jadi muslimah sejati…yg bertudung litup mulut mmbawang sgt nk kira zone mana tu??

  5. melati

    March 23, 2018 at 12:47 pm

    ok lah…!!! maafkan lah….,,, tapi Heran Neelofa bila berenti dr kincing org jerrrrr..!!!

Loading...
To Top