Wanita Mabuk Hampir Lemas, Sanggup Berenang Ke Tengah Laut Untuk Bertemu Kekasih

Dunia

Wanita Mabuk Hampir Lemas, Sanggup Berenang Ke Tengah Laut Untuk Bertemu Kekasih

Keadaan menjadi panik seketika apabila seorang wanita yang mabuk terpaksa diselamatkan sejurus tindakan luar kawalannya yang berenang ke tengah laut untuk bertemu teman lelakinya.

Memetik laporan Daily Star, wanita berusia 25 tahun itu membuat keputusan untuk berenang bagi bertemu dengan teman lelakinya yang sedang bertugas di atas sebuah kapal. Wah, bersungguh betul ni.

Padah terlalu berani, dia kemudiannya hampir lemas selepas dua jam berenang sebelum diselamatkan oleh beberapa petugas kapal berhampiran.

Kejadian yang berlaku pada 12 Jun jelas menerima pelbagai reaksi warga maya.

Advertisement

Pun begitu, wanita itu juga mendapat rawatan sewajarnya dan setelah keadaan stabil, dia kemudiannya dihantar semula ke Pelabuhan Padstow.

Mujurlah dia terselamat ya, dalam tu. Kalau tidak ada yang sedar, mungkin sudah tiada harapan kan.

Bukan apa, pada tahun lepas sahaja kira-kira 190 orang meninggal dunia di perairan United Kingdom dan Ireland itu. Boleh tahan banyak.

Apapun, janganlah buat perkara yang memudaratkan ya. Jaga diri sendiri!

SUMBER

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...