Wanita Kongsi Pengalaman Bercuti Ke Danau Toba Dengan Bajet Bawah RM500

Travel

Wanita Kongsi Pengalaman Bercuti Ke Danau Toba Dengan Bajet Bawah RM500

Setiap orang pasti ingin berjalan-jalan melihat keindahan dan pemandangan di negara orang dengan bajet yang rendah tetapi sangat berbaloi.

Rata-rata ramai golongan muda sekarang gemar bercuti bersama-sama kawan dengan membeli tiket penerbangan awal untuk mendapat harga yang murah.

Siapa cakap perlu bajet tinggi untuk ke luar negara? seorang wanita yang dikenali sebagai Nur Aila Meysha berkongsi pengalaman bercuti bersama kawan-kawanya ke Danau Toba, Indonesia dengan bajet bawah dari RM500.

Advertisement

Apa yang menariknya beliau kongsikan gambar pemandangan yang sangat cantik hingga buatkan anda semua tak senang duduk. @aila_youu telah bercuti ke Danau Toba pada 24 hingga 28 Jun lalu.

Hari pertama

Hari kedua
Air Terjun Efrata


Lake Sidihoni


Pangururan Samosir


Advertisement

Sawah Padi Sianjur Mula Mula

Hari ketiga

Bukit Holbung



Hari keempat

Depan Cottages

Beberapa gambar menarik semasa di Danau Toba





Hari kelima

Tips:

Jumlah perbelanjaan keseluruhan:

AirAsia KUL-Silangit-KUL: RM110

Apalagi, dari sekarang anda semua dah boleh cari rasanya tiket penerbangan murah untuk ke mana-mana negara yang diidamkan selama ini bersama kawan-kawan ataupun orang tersayang.

 

Sumber: Twitter

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...