Wanita Ini Dianiaya Keluarga Sendiri, Abang Kandung Tipu Geran & Jual Tanah Pusaka

Trending

Wanita Ini Dianiaya Keluarga Sendiri, Abang Kandung Tipu Geran & Jual Tanah Pusaka

Isu bergaduh adik beradik pasal tanah pusaka ni kerap sangat dah terjadi dalam masyarakat kita. Kalau bab harta dan tanah ni, memang boleh sampai putus saudara bagai. Yang peliknya, ada jugak golongan yang bergelar haji hajah segala ni pun bedal jugak kalau bab harta pusaka ni sebab tamak.

Advertisement

Admin share kisah brader ni pasal akak cleaner di pejabatnya. Sedih, marah, geram, semuanya ada bila baca pasal kisah tanah pusaka akak cleaner ni. Abang kandung dia pun sanggup tipu sebab tamak harta. Jom baca!

Nak balik beraya di kampung

Aku jual sebab nak pakai duit masa tu

Dukung anak pergi masjid sembahyang raya

‘Redho jelah kak cik. Harta dunia je pun…’

Duit raya pun diorang tak bagi kat anak kak cik

Manusia boleh berubah sebab harta

Kesimpulannya, hidup mesti berhati-hati. Jangan mudah percaya pada orang walau pada adik beradik sendiri, lagi pulak isu tanah pusaka ni. Dunia sekarang ni, dah tak ramai yang berhati perut. Apa saja yang boleh mendatangkan duit, diorang sanggup buat walau apa cara sekalipun.

Sumber: FB Azwa Kamaruddin

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.