September 29th, 2019

Nampaknya kontroversi melibatkan penyanyi dan pelakon Aliff Aziz seakan tidak akan pernah berakhir. Dikala bekas isterinya, Bella Astillah mengatakan lelaki itu sedang berusaha berubah dan mendekati agama, timbul pula pendedahan mengenai perangai buaya darat Aliff.

aliff aziz

Menerusi laman Twitter, seorang wanita mendedahkan Aliff sebenarnya tidak pernah berubah dan masih lagi seorang ‘playboy’, ligat menggoda gadis-gadis di luar sana.

aliff aziz buaya darat

Baru beberap hari berkenalan, Aliff

terus luah rasa sayang

aliff aziz

Menurut wanita tersebut, mereka sebenarnya mula mengenali antara satu sama lain menerusi akaun Instagram. Pada masa itu, Aliff menjadikannya sebagai tempat untuk mencurahkan isi hati selepas melalui saat sukar bercerai dengan Bella pada Mei lalu.

aliff aziz playboy

Mereka terus berhubung dan apa yang membuatkan wanita itu pelik, Aliff terus meluahkan rasa kasih dan sayang padanya walaupun baru beberapa hari berkenalan, tanpa bertentangan mata dan hanya melalui mesej di Instagram.

aliff aziz bella astillahaliff azizaliff aziz bella astillah

Bukti perbualan

aliff azizaliff azizaliff aziz

“Once a cheater, always a cheater.

Bella jangan tertipu lagi”

aliff aziz curangaliff aziz buaya darataliff azizWow, memang panas betul pendedahan terbaru tentang Aliff Aziz. Manusia boleh berubah antara mahu atau tidak, apatah lagi bekas isteri sudah begitu baik hati terus menyokong Aliff untuk menjadi insan lebih baik. Jangan nanti Bella terus tawar hati dan “give up”.

 


14 responses to “Wanita Ini Dedah Perangai Buaya Darat Aliff Aziz”

  1. Anonymous says:

    caya plk kau kata2 dr aliff tu. yeke bella yg call blk? tu alif yg cakap. Apa yg aliff cakap banyak tipu dr betulnya. lagi 1, x kan la aliff nak ngaku dia yg call bella kat bakal awek baru dia? bengap ke apa kau ni.

  2. Anonymous says:

    bella dh gatal pepet berair ni haaaaaa….

    sume pendedahan ni xpenting… yg penting dpt karoke dgn aliff aziz.. sok lusa dpt merasa batang aliff pulak… aawwww

  3. Anonymous says:

    ingat kan aliff cari bella…. rupanyer bella yg call balik si bekas laki kaki curang nih…

    gatal betul pepet bella ni… dh ajak netizen serang sume pompuan kwn dgn aliff.. last2 sendiri gatal pepet nk laki tuh..

  4. Anonymous says:

    elok laaa pompuan ni cerita.. lagipun nmpk cuma kwn chat kt wasup jer x g singapore pun bila alif suruh… bukan mcm bella smpi buat anak dgn jantan curang nih… cuma pompuan nih pesan jgn tertipu dgn alif cheater nih… pandai ayat pompuan…

Loading...