March 25th, 2012

Kasihan pun ada dengan nasib yang menimpa Wanie, proteger Ferhad untuk Mentor 6 ini. Cita-citanya untuk meneruskan perjuangan di Mentor nampaknya sudah tamat. Oleh kerana masalah kesihatan, Wanie telah pun dikeluarkan daripada rancangan Mentor.

wanie protege ferhad

Menurut info yang dibaca, Wanie telah 2 kali pengsan semasa sesi latihan bersama Ferhad. Apabila dibawa berjumpa doktor, Wanie disahkan memiliki low blood pressure. Atas nasihat doktor, Wanie dibawa keluar kerana kejadian tersebut boleh berulang bila-bila masa sahaja terutama sekiranya Wanie tertekan.

wanie mentor

Namun Wanie 18 tahun tidak dapat menerima keputusan yang telah diambil oleh pihak produksi Mentor. Wanie memohon agar diberi peluang kedua namun telah ditolak. Pihak produksi tidak mahu mengambil risiko sekiranya terjadi apa-apa yang tidak elok kepada Wanie. Kesihatan harus diutamakan.

Hmmmmm. Kesian pun ada jugak Abang Nara dengan si Wanie ini. Tapi apa boleh buat, kesihatan harus diutamakan. Kang tak pasal-pasal tengah buat live show tiba-tiba pengsan. Tak ke huru hara jadinya nanti? Apa pun Abang Nara sedang cuba untuk mendapatkan reaksi daripada Wanie sendiri mengenai hal ini. Nantikan. Info daripada portal GUA.


63 responses to “Wanie Protege Ferhad Dikeluarkan Daripada Mentor Kerana Masalah Kesihatan”

  1. bujang says:

    Geleng kapla ape kena ngan bebudak jongos ni asyik bertekak ajee…kisah result spm pulak.
    Orang berjaya melangit pun x heboh….merendahlah diri sikit.
    Bak kata pepatah tong kosong bunyinya kuat….gedegang….gedegong…
    tingtong….kong….kong….bumbam…bumbam….pumperam2…..dah jadi macam penghuni estet pulakkkkk…..malu le sikit.
    mana mali niiiiii……

  2. aku benci ANONYMOUS says:

    alamaya, haha..thank you sebab back up..yg ayt td copy laa..sbb anonymous klu t’sentap, mule la tak layan, b’alih entry lain..hahaha..kalah la tuh! suke cgt m’jawab, asal komen tuh kau tak balas? hahaha..sebab mmg kne dkt btg hdung kau yg tggi tuh ea? kcian kau..hahaha

    *opss..btw alamaya, ejaan kne btol tau! nnti klu anonymous tde point, eja salah pn jd isu..haha..bo0o0o0~

  3. alamaya says:

    woooo….. boooooo! terasa bodoh ke weyh? hahahahha! kata SPM power sangat.. tapi ayat macam budak takda mak bapak! baca ni.. orang B O D O H memang selalu nampakkan kebodohan dia dalam mengondem orang… hahahahahha! ko la org tu!

    blah blah blah! menyemak ko tau ? ke ko tak paham maksud menyemak tu?

  4. alamaya says:

    Yeee aku setuju ngn ko… anonymous.. ko ni semak la buat komen… ko takyah komen pape la k? kalu ko rasa sakit hati sangat dengan kome org lain.. ko tak yah bukak BN ni lagi k? buat orang sumpah ko B O D O H ada lar dol…… blah blah blah! semak aku baca komen ko…

    * ni khas tuk ko….,
    komen paling bodoh yang aku baca kat BN ni komen ko la Anonymous…. kalau ko nak kondem komen orang aku rasa komen ko lagi cam puaka…. orang komen tuk luahkan pendapat… ko ingat semua orang macam ko ke? ko eja ni.. B O D O H.. booooooo!!! konon open-minded sangat la tu? hahahahaha BOOOOOOOOOOO!!

    Sekian…

Loading...