Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Wan Sharmila Tutup Telefon Tiga Hari, Dah 6 Tahun Tak Sambut Raya

Wan Sharmila

Pelakon Wan Sharmila mendedahkan bahawa dia sudah enam tahun tidak menyambut hari raya Aidilfitri semenjak kematian ibu tercinta, Raidah Abd. Aziz pada tahun 2015 yang lalu.

Wan Sharmila yang lebih mesra dikenali sebagai Lala memberitahu bahawa dia lebih memilih untuk mengurung diri di rumah sepanjang hari lebaran.

Advertisement

Jika sebelum wabak COVID-19 melanda dunia, Wan Sharmila katanya pasti akan terbang ke luar negara untuk bercuti ketika orang lain menyambut hari raya di tanah air.

“Sebenarnya saya memang dah tak beraya seorang sejak arwah ibu meninggal pada tahun 2015. Jadi tahun ini genap enam tahun saya tidak beraya. Arwah bapa saya pula memang dari saya kecil sudah meninggal dunia. Saya ada seorang abang tapi dia menetap di Johor Bahru. Bila ibu saya dah tak ada, perasaan nak beraya itu terus hilang. Jadi saya dah biasa tinggal seorang diri di rumah pada hari raya..”

Ujarnya lagi, dia pernah menghilangkan diri dengan menutup telefonnya selama tiga hari bermula pada malam raya.

Ekoran daripada tindakannya itu, sahabat dan juga ahli keluarga telah menjadi bimbang malah hampir membuat laporan polis gara-gara perbuatannya itu.

Jelas pelakon drama popular 7 Hari Mencintaiku ini lagi, tujuannya berbuat demikian adalah kerana tidak mahu merasai suasana raya disebabkan kesedihan kehilangan bonda tersayang.

“Bukan tak move on, tapi saya masih tak boleh lagi nak menyambut perayaan tanpa arwah. Malah saya akan buka siaran TV cerita tamil ke sebab nak elak rasa suasana hari raya..” ujarnya mengakhiri temubual bersama media, baru-baru ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top