Written by AbangNara | August 13th, 2014

Eh, eh, eh. Makin cantik dan makin berseri-seri pulak Abang Nara tengok Wan Sharmila semenjak dua ini. Orang kata kalau muka ‘glowing’ tue maknanya nak kahwin dah tak lama lagi. Mungkin ada kebenaran sebab baru-baru ini keluar desas-desus yang Wan Sharmila akan bergelar isteri orang September ini. Terkejut juga Abang Nara membacanya. Betul ke tidak?

wan sharmila

Khabarnya si jejaka yang berjaya mencuri hati Wan Sharmila ialah seorang ‘pilot’. Ditanya oleh Kosmo mengenai kebenaran desas-desus ini, Wan Sharmila tampil membuat penafian. Kata Wan Sharmila:-

Saya sendiri tidak tahu akan mendirikan rumah tangga pada bulan hadapan. Sudah tentu saya terkejut apabila mendengar perkara ini dan agak hairan macam mana ia boleh tersebar.

“Kalau benar saya akan berkahwin sudah tentu persiapan kini sedang sibuk dilakukan, sedangkan saya tidak membuat sebarang persiapan. Jadi, cerita yang mengatakan saya berkahwin pada September ini tidak benar

wan sharmila

Fuh~~ Kira ada can lagilah kalau korang nak mengorat Wan Sharmila nie. Kiranya masih single and available nie. Sebelum kena ngorat ngan orang lain, baik korang cuba. Makin hari makin cun Abang Nara tengok. Hehehe. Apa pun semoga Wan Sharmila cepat-cepat bertemu jodoh. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

wan sharmila

wan sharmila

wan sharmila
wan sharmila

wan sharmila

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

26 responses to Wan Sharmila Nafi Nikah September Ini

  1. JOYAH says:

    xdela cantik sgt wan sharmila ni abg nara oii…biasa jer..cma gedik jer lbh..tgk cara dia ckp pn ckupla..

    0

    0
  2. Sherryna says:

    suke tgk wan sharmila ni… sgt2 comel.tp kesian sbb pegang title ‘J’..pe2 pon, sy doakan anda cepat2 berkahwin…

    0

    0
  3. Harry Styles says:

    COMEL DIA NI… MACAM UMUR 20 TAHUN JERKK…. SAYA SUKA SANGAT DIA…..

    0

    0
  4. NARA SI BATU API says:

    Emmmmm gedik2 pun laku gak masuk tv,korang ado???

    btw nara….1-1=0
    susah betol soalan matematik ni,
    terpaksa guna kalkulator…..

    0

    0
  5. Gary Neinstein answers to these questions, the information provided for you based on these
    questions will ultimately come down to how you feel.
    This article has been flagged as spam, if you think this is an error please contact us.
    This is especially true in the field of healthcare law, upon which medical ethics are founded.

    0

    0
  6. Pelik says:

    gedik2 dia ni pn x la mcm izreen tu…dia ni dh lama janda tpi jarang dgr pasal kontrovesi dia…gossip ke ap…y si izreen tu edah pn lom abis lagi dh terhegeh2 ngan jantan…memg memalukan…memg la si sharmila ni x berapa lawa…tpi ok jugak la..muka dia awet muda…x nmpk dh berumur…

    0

    0
  7. Mat K says:

    Cun juga Sharmila ni. Rasa nak gomol jer.

    0

    0
  8. anon says:

    Ala minah ni biasa2 je, sederhana….lawa tak hudoh pun tak. Ade ke pengomen yg jealous samakan dia ni dgn fazura yg cantek jelita. Kdg2 kita nampak diri kita. Kalau kita tngk org rambut karat, kita pun nak jugak., Kalau puteh gebu mcm Nora Danish, Fazura……mmg sesuaai sesangatlah. Tapi yg berkulit kusam or gelap mcm dia ni or dayang mmg tak ngam langsung.

    0

    0
  9. mocha latipah says:

    minah ni brlakon watak remaja gedik2 boleh, budak sekolah pun boleh..joyah kepoci pun ok..tapi sori, jehan muse lagi best…

    0

    0
  10. yuhuu says:

    Wan sharmila dh bkali2 aku jmpa kt luar cntk siot kulit flawless giler bdn kck molek jer pinggang ade la scekak kata org tua2

    0

    0
  11. Abg dzar Ishmae says:

    Brapa umur wan sharmila ni ?
    Cantik orgnya , tapi mcm da berumur jgk .

    0

    0
  12. Melati says:

    Wan Shamila…muka seiras Bini Aidil yg Hodoh tu…tapi mereka ini perasa Cun….muka cam getah pemadam pun ader..

    0

    0
  13. Melati says:

    Muka cam ni suruh org mengorat….Yus Jambu tgk pun lari….tapi gan OS padan..

    0

    0