Wak Doyok Dikecam Samakan Buah Durian Dengan Dada Wanita, Anggap Ia Gangguan Seksual

Hiburan

Wak Doyok Dikecam Samakan Buah Durian Dengan Dada Wanita, Anggap Ia Gangguan Seksual

Ikon fesyen dan selebriti, Wak Doyok sekali lagi dikecam serta disindir netizen gara-gara memuat naik kapsyen yang tidak sopan dan berbaur lucah apabila menyamakan buah durian dengan dada wanita.

Advertisement

Wak memuat naik fotonya  sedang memegang buah durian dengan kapsyen berbunyi “Durian adalah raja buah, tapi raja buah terletak di dada wanita.”


Rata-rata netizen merasa kurang kurang senang dengan kenyataan itu. Mereka menyifatkan ia tidak sepatutnya dijadikan bahan lawak kerana jelas tidak menghormati dan dianggap sebagai gangguan seksual terhadap kaum wanita.

Fikir dahulu sebelum berkongsi sesuatu di media sosial, jangan lupa untuk menjaga sensitiviti orang lain apatah lagi jika anda seorang yang dikenali  seperti Wak Doyok. Bukan semua benda sesuai untuk dibawa bergurau kan? Apa pula komen korang?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

34 Comments

  1. Anonymous

    June 26, 2018 at 7:18 am

    nak tanya yang hijabis hijabis / awek awek komen dekat gambar zul ripin seksi lah tergoda lah kurang pahala lah macam mana yeeee

  2. Bulala

    June 25, 2018 at 10:21 pm

    Muntah tengon hashtag dia. Sakai hahaha

  3. kak imej

    June 25, 2018 at 8:43 pm

    aduhai…..semakin banyak bahasa lucah digunakan dalam masyarakat kita hari ni…..semoga ini kali terakhir kita semua menulis dalam bahasa lucah….

  4. Anonymous

    June 25, 2018 at 7:15 pm

    Kecikk je aku tengok sijangut ni >=[

  5. Nera

    June 25, 2018 at 6:34 pm

    Air da naik kpla la tu..ksian.

Loading...