Wak Doyok Didakwa Menipu Lagi, Kali Ini Rakan Kongsi Dedahkan Bukti?

Hiburan

Wak Doyok Didakwa Menipu Lagi, Kali Ini Rakan Kongsi Dedahkan Bukti?

Sejak kebelakangan ini Wak Doyok hangat diperkatakan, sudah beberapa kali netizen mendakwa dia menipu dan membongkarkan penipuannya itu di media sosial.

Advertisement

Terbaru, Wak didakwa menipu lagi tentang jawatan sebenar usahawan Asyraff Mazlan yang pernah dikaitkan bercinta dengan Elfira Loy sebelum ini. Menerusi akaun Instagramnya, Wak memuat naik fotonya bersama Asyraff dan memberitahu lelaki itu sudah tidak lagi berkhidmat sebagai pembantu peribadinya.

Walaubagaimanapun, kenyataan Wak itu tidak benar sama sekali, menurut netizen yang menjalankan ‘siasatan’ mereka, Asyraff merupakan pemegang saham terbesar dalam perniagaan jenama Wak Doyok.

Advertisement

Bukan cakap kosong semata-mata, Asyraff turut menyertakan beberapa bukti sah bahawa dia adalah pemegang saham terbesar dalam perniagaan produk Wak bersama-sama Datuk Seri Aliff Syukri. Bukan itu sahaja, Asyraff juga merupakan pemegang sahar majoriti Empire AMWD Sdn Bhd.

Dalam perniagaan pasti akan timbul isu sebegini, mungkin juga ia berpunca daripada salah faham kedua-dua pihak.  Apa-apa pun, kami harap mereka berdua dapat menyelesaikan masalah ini dengan cara yang baik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

22 Comments

  1. Anonymous

    July 11, 2018 at 10:21 am

    pungpang kemain propa satgi habuk pon takde, puiiii.. kirenye die keje makan gaji jugak ler ni bukan nye shareholder ke ape ke, kuikui, klu aku jd si acap ni mmg aku sekat aje die ni biar die tau xyah nak propa sgt

  2. sukaku

    July 11, 2018 at 10:01 am

    Yg ada dalam PH harapan mmg ramai ex BN, termasuk PM tua

    • Benci anak penyamun

      July 11, 2018 at 11:23 am

      Sian anak najib ni meroyan ke ko? Nak buat camne dah bapak ko penyamun, mesti rakyat benci ahli umngok pun Sama je, mmg lanun pantang dapat kuasa semua nak disamun nya!

      Tun M is the best, ok biatch!

    • Anonymous

      July 11, 2018 at 11:42 am

      Mahathir tua2 berisi… yg ko sukaku ingat lah skit nasib ko tua nnti… jgn smpi mati sok sarung kapan sendiri

    • melati

      July 11, 2018 at 1:21 pm

      sukaku , july , 2018 at 10:01 am….Mesti Mak Bapak kau dh meninggal Dunia kan, sebab tu ko cemburukan Tun yg panjang Umor…apa pun al Fatihah untuk Mak Bapak sukaku…hmmm

  3. Anonymous

    July 11, 2018 at 9:56 am

    dia ni kunyit ke???

  4. Maslan

    July 11, 2018 at 9:43 am

    Weh orang politik Amanah, xyah la amjk jembalang ni dlm parti. Layak duk dlm Umno je sampah ni..

  5. melati

    July 11, 2018 at 9:23 am

    Bodo punya Org Hutan….muka dh lah mcm siamang, menipu lagi ..!!! aritu Kasut…..lepas ni mesti dia tipu yg dia beli BIJAN plak…wakakakakakaaa

Loading...