Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Wak Doyok Didakwa Menipu Lagi, Kali Ini Rakan Kongsi Dedahkan Bukti?

Sejak kebelakangan ini Wak Doyok hangat diperkatakan, sudah beberapa kali netizen mendakwa dia menipu dan membongkarkan penipuannya itu di media sosial.

Advertisement

Terbaru, Wak didakwa menipu lagi tentang jawatan sebenar usahawan Asyraff Mazlan yang pernah dikaitkan bercinta dengan Elfira Loy sebelum ini. Menerusi akaun Instagramnya, Wak memuat naik fotonya bersama Asyraff dan memberitahu lelaki itu sudah tidak lagi berkhidmat sebagai pembantu peribadinya.

Walaubagaimanapun, kenyataan Wak itu tidak benar sama sekali, menurut netizen yang menjalankan ‘siasatan’ mereka, Asyraff merupakan pemegang saham terbesar dalam perniagaan jenama Wak Doyok.

Advertisement

Bukan cakap kosong semata-mata, Asyraff turut menyertakan beberapa bukti sah bahawa dia adalah pemegang saham terbesar dalam perniagaan produk Wak bersama-sama Datuk Seri Aliff Syukri. Bukan itu sahaja, Asyraff juga merupakan pemegang sahar majoriti Empire AMWD Sdn Bhd.

Dalam perniagaan pasti akan timbul isu sebegini, mungkin juga ia berpunca daripada salah faham kedua-dua pihak.  Apa-apa pun, kami harap mereka berdua dapat menyelesaikan masalah ini dengan cara yang baik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

22 Comments

  1. anonymous

    July 22, 2018 at 7:19 pm

    asyraff mazlan ngan wak doyok ni game korang semua je, saja je bikin panas tu, nak naikkan followers ig asyraff ni, sebab asyraff nak keluar produk baru,

  2. Anonymous

    July 13, 2018 at 2:06 pm

    wak doyok ni kalau bagi statement nampak kurang sgt ilmu tu..dan sy rasa wak doyok tak faham pasal2 hak pemegang saham , harta intelek semua ni

  3. tahi sangat

    July 11, 2018 at 10:20 pm

    jangan percaya dengan waja bodoh hahahha. org jawa ni mmg kuat tikam belakang, tak sedar diri, perasan hebat, padahal habukkk..tak caya tengok zahid komedi!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top