Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Wajib Jauhi Jantan Yang Buka Aibmu, Dia Iblis Bertopengkan Manusia – Ismail Embong

Masih lagi mengenai isu tindakan Emma Maembong membuka tudung, kali ini bapanya, Ismail Embong pula membuat kenyataan secara umum agar kaum wanita menjauhi seorang lelaki yang hanya sekadar ingin membuka aib dan menjatuhkan maruah seorang wanita.

Advertisement

Katanya lagi, lelaki yang membuka aib seorang wanita adalah manusia bertopengkan iblis yang hanya ingin memecah belahkan umat Islam dan keluarga.

Pesanan penuh maksud mendalam dan mungkin agak sinis itu menimbulkan tanda tanya dikalangan netizen. Namun, tidak dapat dipastikan status itu ditujukan kepada mana-mana pihak.

Bila seorang ayah sudah berkata-kata pastinya ia membawa pelbagai maksud dan tidak mustahil ini mungkin luahan hatinya mengenai kontroversi yang sedang melanda anak perempuannya itu.  Semoga diberikan kekuatan dan ketabahan untuk mengharungi dugaan ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

42 Comments

  1. Joju

    February 9, 2019 at 8:20 am

    Ankel Ankel… Anke sendiril pun kena INTERVENTION.
    Anak Ankel ni aoa saja kejayaan yg boleh dibanggakan? Scandals dengan lelaki yg paling ketara. Sekarang ni anak ankel boleh jadi IKON KURANG PENDIDIKAN. Boleg lah buat mesyuarat dengan apakanama mamat tak kasik anak sekolah tu.

  2. Leylla

    February 8, 2019 at 7:24 pm

    Baik pak cik nasihat anak sndiri dlu sblm cri kslhn ank org lain kan…mmg sosial2 ank pak cik ni.tgok di cacha tu pun 2×5 je..hmm

  3. Anonymous

    February 8, 2019 at 4:26 pm

    Tgk Ayoh Emma ni…. simpati nya la. Allah uji diberikan zuriat anak2 perempuan yang ramai dan gorgeous tapi simpati Si Ayoh yang dlm kerugian. Anak2 ditatang bagai minyak yang penuh tapi anak2, hanya sebut sayang di mulut. Kalau sayang Si Ayoh, anak2 tak kan nak menarik Ayoh ke neraka? Kalau pakcik ni tak sedar juga, kasihannn. Ini fakta pakcik bukan dusta. Betapa bertuah mempunyai anak2 perempuan sekiranya beriman…Anyway, anak2 dia pun dah besar. Kalau dari kecik kena sebat, boleh la berubah. Ini dah buluh betong.

  4. Pemerhati

    February 8, 2019 at 4:19 pm

    Elok pakcik rotan anak pakcik dlu.dibiarkn bebas mcmtu..xde pengawasan langsung.ppuan klu murah sgt llaki mana nk srius sb snang dpt.

  5. Anonymous

    February 8, 2019 at 2:49 pm

    bapak emma perli si syed lah tu harap2 mesej smpi… harap2 SYED tu sedar diri lah yg dia tu IBLIS versi jantan..
    antara bapak dgn anak ckp depan2 jer..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top