November 25th, 2018

Bukan kali pertama mempersoalkan mengapa rakyat Malaysia tidak menghargai bakatnya, Datuk Seri Aliff Syukri sekali lagi membangkitkan isu tersebut dengan menyatakan rasa hairan mengapa lagu terbarunya, Biar Apa Orang Kata menerima ‘dislike’ yang agak tinggi di YouTube walaupun vokal beliau kini sudah lebih mantap dan hebat.

Apa lagi yang tidak kena? Kali ini bukan lagu mengghairahkan malah dicipta khusus untuk memberikan semangat untuk mereka yang tidak mempunyai keyakinan diri dan penuh dengan nilai-nilai positif.

Kalau orang masih tidak suka hendak buat macam mana? Mungkin ramai yang ingin anda lebih fokus kepada perniagaan sahaja. Apa pula pendapat korang yang dah dengar lagu baru Aliff?


23 responses to “Vokal Saya Dah Tahap Tinggi Dan Sedap Tapi Masih Ramai ‘Dislike’ – Aliff Syukri”

  1. masih tak paham ke????? says:

    ya allah alip!!!! org memang tak suka ngan kau, kau kolaborasi la dgn sape pun, org tetap tak suka sbb kau ni riak… muhasabah diri la weiii!!

  2. Anonymous says:

    baca tajuk lagu pun…. sendiri fikir la otak ada……lagi nak tanya apasal orang tak suka…. mengong….

  3. N says:

    Sendiri dengar mmg laa sedap…
    Peminat pun dislikes….perasan sampai kiamat….

  4. dok uma bisnes on9 je,,, xde sapa nk myampah pun

  5. mama says:

    mak ko pun kata xsedap alip oiii

Loading...