Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Vokal Saya Dah Tahap Tinggi Dan Sedap Tapi Masih Ramai ‘Dislike’ – Aliff Syukri

Bukan kali pertama mempersoalkan mengapa rakyat Malaysia tidak menghargai bakatnya, Datuk Seri Aliff Syukri sekali lagi membangkitkan isu tersebut dengan menyatakan rasa hairan mengapa lagu terbarunya, Biar Apa Orang Kata menerima ‘dislike’ yang agak tinggi di YouTube walaupun vokal beliau kini sudah lebih mantap dan hebat.

Advertisement

Apa lagi yang tidak kena? Kali ini bukan lagu mengghairahkan malah dicipta khusus untuk memberikan semangat untuk mereka yang tidak mempunyai keyakinan diri dan penuh dengan nilai-nilai positif.

Kalau orang masih tidak suka hendak buat macam mana? Mungkin ramai yang ingin anda lebih fokus kepada perniagaan sahaja. Apa pula pendapat korang yang dah dengar lagu baru Aliff?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

23 Comments

  1. masih tak paham ke?????

    November 26, 2018 at 12:35 pm

    ya allah alip!!!! org memang tak suka ngan kau, kau kolaborasi la dgn sape pun, org tetap tak suka sbb kau ni riak… muhasabah diri la weiii!!

  2. Anonymous

    November 26, 2018 at 11:39 am

    baca tajuk lagu pun…. sendiri fikir la otak ada……lagi nak tanya apasal orang tak suka…. mengong….

  3. N

    November 26, 2018 at 10:44 am

    Sendiri dengar mmg laa sedap…
    Peminat pun dislikes….perasan sampai kiamat….

  4. [email protected]

    November 26, 2018 at 9:45 am

    dok uma bisnes on9 je,,, xde sapa nk myampah pun

  5. mama

    November 26, 2018 at 9:23 am

    mak ko pun kata xsedap alip oiii

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top