Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Vokal Saya Dah Tahap Tinggi Dan Sedap Tapi Masih Ramai ‘Dislike’ – Aliff Syukri

Bukan kali pertama mempersoalkan mengapa rakyat Malaysia tidak menghargai bakatnya, Datuk Seri Aliff Syukri sekali lagi membangkitkan isu tersebut dengan menyatakan rasa hairan mengapa lagu terbarunya, Biar Apa Orang Kata menerima ‘dislike’ yang agak tinggi di YouTube walaupun vokal beliau kini sudah lebih mantap dan hebat.

Advertisement

Apa lagi yang tidak kena? Kali ini bukan lagu mengghairahkan malah dicipta khusus untuk memberikan semangat untuk mereka yang tidak mempunyai keyakinan diri dan penuh dengan nilai-nilai positif.

Kalau orang masih tidak suka hendak buat macam mana? Mungkin ramai yang ingin anda lebih fokus kepada perniagaan sahaja. Apa pula pendapat korang yang dah dengar lagu baru Aliff?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

23 Comments

  1. anonumous

    November 26, 2018 at 8:42 am

    mesej lagu tu mmg elok….tapi video klip tu x sopan. x sah kalo xde perempuan seksi. lagi satu x perlu kot nak letak org sado menari2.geli nak muntah tgk

  2. Anonymous

    November 26, 2018 at 7:24 am

    Takpelah… biar je dia nyanyi syok sorang sorang. Kalau dia tak buat kontroversi bodoh begini camana dia nak org ingat dia dlm dunia glamour gini. Ni je cara dia utk kekalkan populariti dia. Buat cara bodoh2

  3. Safi

    November 26, 2018 at 3:02 am

    Makcik Dugong ngan Bang Jatt click like kat lagu tu…
    Cukup lah tu.
    Kira okey pe…
    Bukan senang org nak like…

  4. Suhaira

    November 26, 2018 at 1:30 am

    Byk sgt dato nk buat… klu tk dpt smbutan…tk pyah la buat dato ..

  5. Chohkri Yulis

    November 26, 2018 at 1:29 am

    Simple je. Tanggapan buruk pasal diri ko org susah nk hilang. Terima je kenyataan. Alif oi…Ko bleh beri 1 penjelasan tp ko xleh halang beribu tanggapan org. INGAT TU !

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top