Written by serenity | September 7th, 2015

Setiap orang mempunyai cerita cinta mereka sendiri. Penyanyi Nubhan telah menceritakan detik perkenalan dengan isterinya, Afifah Hidayah, dalam video resepsi perkahwinan mereka.

Pasangan ini melangsungkan pernikahan pada 29 Ogos lepas di rumah pengantin perempuan di Rasah Kemayan, Seremban 2. Nubhan perkenalan dengan isteri di Pulau Pangkor, Perak pada 2008 sebelum ke jinjang pelamin pada tahun ini.


 photo Screen Shot 2015-09-07 at 9.01.54 AM.png

Majlis resepsi sebelah perempuan dibuat di Rasah Kemayan manakala sebelah Nubhan di Dewan Hadhari, Kuala Pilah pada 31 Ogos lepas. Ikuti video resepsi mereka di bawah. Video ini dihasilkan oleh Fotorama Photography.
Wedding Reception of Ahmad Nubhan & Afifah Hidayah

KONSERT SELASIHKU SAYANGMuzik Tradisional merupakan interpretasi melodi dan lirik penuh cerminan budaya Melayu. Beralun…

Posted by Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara on Thursday, 3 September 2015

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 responses to (VIDEO)Nubhan Cerita Detik Perkenalan Dengan Isteri Dalam Video Resepsi Perkahwinan

  1. nok gebuzzz says:

    sama cantik sama padan….tahniah

    0

    0
  2. minah jambu says:

    tk minat sangat terima khaseh aje lah ye..

    0

    0
  3. Anonymous says:

    cantik isteri dia…gigi cantik…tahniah nubhan dan isteri…semoga bahagia sampai syurga…

    0

    0
  4. SHIMIL says:

    muka isteri nubhan ni ade iras mira liyana skit time dia kurus dulu..ke aku je yg rase mcmtu..hehehe..semoga bahagia sehingga ke Jannah nubhan dan isteri..

    0

    0
    • lara_hati says:

      Tetiba rasa nampak dia seiras nadia mustafar versi muda…, muka la n senyuman dalam video tu hehe , neway tahniah untuk mereka berdua.

      0

      0
  5. bobo says:

    Kaki buli nehh

    0

    0
  6. Tema Camelia says:

    nubhan iras2 ariz forteen aku tengok. btw selamat pengatin baru, bestnya jadi pengantin baru kan, that feeling ahhhh.

    0

    0