Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO)Miss Malaysia Pahang, Pening Kepala Ku ~~~

Pening kepala Abang Nara bila seorang pembaca menghantar email berkongsi video Miss Malaysia Pahang nie. Bila dengar suara setiap peserta makin bertambah pening dibuatnya. Macam mana pertandingan sebegini boleh terlepas daripada pemantauan? Berikut adalah email yang dihantar oleh pembaca tersebut:-

Advertisement

Assalamualaikum Abang Nara. Saya baru2 ni ada terlihat sebuah vidoe yg agak la menyedihkan hati especially as rakyat Malaysia yg kononnye majoriti rakyatnya beragama islam. Tapi sy amat confuse sgt sbb ia x berapa dipraktitkkan n as we know..dah bnyk sgt golongn2 g**. le****. po**** (songsang2) mengalu secara terang-terangan..n abg nara should tgk video ni. Sgt la scary plus ade gk artis kite yg bertudung buat persembahan dlm majlis tu..n siap beri komen lg..oh..sgt la xpatot n sedih sgt..n mcm mane majlis mcm tu bleh terlepas dgn mudahnya..jgn la smpai satu hari nnt ada mcm2 bala akan turun..kalau turun kat mereka je xpe..ini org yg xbersalah semua kena..so as msyarakat kite sepatotnya prihatin dgn masalah2 mcm ni n jadikan ia as teladan n sempadan..sy berharap sgt abg nara dpt memberi komen serba sedikit ttg video tersebut

Abang Nara tak mampu nak komen sebab dah pening kepala. Korang komen lah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama