Written by AbangNara | November 28th, 2019

Sedang Abang Nara cuba melelapkan mata malam semalam, tiba-tiba diri ini menerima beberapa buah video yang menunjukkan beberapa orang gadis sedang berhibur. Menurut si pengirim video, salah seorang daripada gadis tersebut ialah pelakon Chacha Maembong. Memakai bikini berwarna oren di dalam video tersebut, gadis mirip Chacha Maembong ini dikatakan sedang berparti di Bali bersama rakan-rakannya. Jelas mereka sedang bergembira dan berseronok dapat meluangkan masa bersama-sama,

chacha maembong

Tiada apa yang salahnya untuk seorang gadis seperti Chacha Maembong untuk menikmati kehidupan zaman remajanya dengan berhibur bersama rakan-rakan tercinta. Namun adalah lebih baik sekiranya aksi-aksi sebegini tidak dirakamkan, lebih-lebih lagi jika anda ialah seorang selebriti. Kenalah jaga reputasi diri kan?

Berdasarkan informasi yang diberi, video tersebut telah dimuatnaik oleh rakan gadis mirip Chacha Maembong ke Insta Storynya. Jadi sudah tentu bukan niat pelakon itu untuk menonjolkan dirinya sedang berparti sambil berbikini sebegitu. Namun mungkin di masa hadapan, selebriti-selebriti boleh memaklumkan kepada rakan-rakan supaya jangan memuatnaik video yang mampu menjatuhkan nama baik mereka. Tak gitu?

Apa pun kita tunggu penjelasan daripada Chacha Maembong. Sama-sama kita nantikan.

33 responses to (VIDEO)Mirip Chacha Maembong Berparti Di Bali Tersebar

  1. Anonymous says:

    Hahaha dah siap tag. Apalagi nak miripnya. Sorang nama kharina97 sorang lagi darlingsara

  2. Anonymous says:

    “Tak salah untuk berhibur dgn rakan2..” admin kata?? Hiburan macam ni x salah ke wahai admin?? Bukan soal rakam ke tak…rakam atau tak rakam tu no2, apa2 pun hiburan mcm ni tetap salah, semoga Allah ampuni kita semua dan tetapkan kita di jalan yg benar dan diredhaiNya

  3. whatever says:

    aah tol la tu dye ..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini