Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO)Mirip Chacha Maembong Berparti Di Bali Tersebar

Sedang Abang Nara cuba melelapkan mata malam semalam, tiba-tiba diri ini menerima beberapa buah video yang menunjukkan beberapa orang gadis sedang berhibur. Menurut si pengirim video, salah seorang daripada gadis tersebut ialah pelakon Chacha Maembong. Memakai bikini berwarna oren di dalam video tersebut, gadis mirip Chacha Maembong ini dikatakan sedang berparti di Bali bersama rakan-rakannya. Jelas mereka sedang bergembira dan berseronok dapat meluangkan masa bersama-sama,

chacha maembong

Advertisement

Tiada apa yang salahnya untuk seorang gadis seperti Chacha Maembong untuk menikmati kehidupan zaman remajanya dengan berhibur bersama rakan-rakan tercinta. Namun adalah lebih baik sekiranya aksi-aksi sebegini tidak dirakamkan, lebih-lebih lagi jika anda ialah seorang selebriti. Kenalah jaga reputasi diri kan?

Berdasarkan informasi yang diberi, video tersebut telah dimuatnaik oleh rakan gadis mirip Chacha Maembong ke Insta Storynya. Jadi sudah tentu bukan niat pelakon itu untuk menonjolkan dirinya sedang berparti sambil berbikini sebegitu. Namun mungkin di masa hadapan, selebriti-selebriti boleh memaklumkan kepada rakan-rakan supaya jangan memuatnaik video yang mampu menjatuhkan nama baik mereka. Tak gitu?

Apa pun kita tunggu penjelasan daripada Chacha Maembong. Sama-sama kita nantikan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

33 Comments

  1. Anonymous

    December 11, 2019 at 10:25 am

    Hahaha dah siap tag. Apalagi nak miripnya. Sorang nama kharina97 sorang lagi darlingsara

  2. Anonymous

    December 3, 2019 at 9:54 am

    “Tak salah untuk berhibur dgn rakan2..” admin kata?? Hiburan macam ni x salah ke wahai admin?? Bukan soal rakam ke tak…rakam atau tak rakam tu no2, apa2 pun hiburan mcm ni tetap salah, semoga Allah ampuni kita semua dan tetapkan kita di jalan yg benar dan diredhaiNya

  3. whatever

    December 2, 2019 at 4:09 pm

    aah tol la tu dye ..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top