(VIDEO)”Mengekek Aku Gelak” – Kasih Iris Leona Mengamuk Di TikTok, Ramai Terhibur Tengok ‘Struggle’ Cakap BM

Kehidupan

(VIDEO)”Mengekek Aku Gelak” – Kasih Iris Leona Mengamuk Di TikTok, Ramai Terhibur Tengok ‘Struggle’ Cakap BM

Pensohor media sosial, Kasih Iris Leona yang juga anak kepada pelakon Azhar Sulaiman tampil mencuri tumpuan ramai dalam satu video TikTok terbarunya.

Dalam video ‘Live’ tersebut, Leona dilihat mengamuk dan berang dengan netizen yang mengutuknya gemuk dan menyoal soalan yang tidak sepatutnya.

Advertisement

Nanti bila kau mati, kau suruh keluaga you kebumikan awak dengan casing-casing ini dan nanti dekat padang mahsyar bagitahu I kalau boleh masuk syurga dengan casing I okay.

Aku cari kau, bagitahu I kalau kau boleh masuk dengan beli. Seriously, guna otak sikit, duduk tutup mata fikir, soalan valid atau bodoh. Ini soalan bab syurga neraka ni, aku tak tahu, kau pun tak tahu, jadi jangan tanya.

Kita ada malaikat, dia akan catat dan kita tengok la. Kau ni tengok tu, buat aku panas baran pula dah. Jangan buat I marah lagi. Aku baling ni dekat kepala kau, pecah tau macam kelapa.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa terhibur dengan Leona yang seolah-olah berhempas pulas mencari ayat dalam bahasa Melayu ketika sedang marah.

@minhhaew

I’ve never seen leona being so mad in my whole life god helpp leona?? louder leona louder #leona #kasihleona #azharsulaiman #xyzbca #fyp #fyp? #xyzbca #leonamarah #CapCut

? Aesthetic – Tollan Kim

Marah pun comel, dengan pelat-pelat Melayu dia. Dengan muka bulat comel dia, tak takut langsung.

Marah sampai tercungap-cungap penat nak fikir perkataan nak maki. Comel betul.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Kieda crepe
9 months ago

Kekal Tenang Meskipun Dikecam, Kieda Crepe Agihkan Beras & Barangan Asas Kepada Orang Ramai

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...