(VIDEO)”Dia Punya Goyangg”- Rai Kemenangan Kes Saman Fitnah, Aksi Kak KM Mengundang Kritikan Netizen

Hiburan

(VIDEO)”Dia Punya Goyangg”- Rai Kemenangan Kes Saman Fitnah, Aksi Kak KM Mengundang Kritikan Netizen

Setelah hampir setahun turun naik mahkamah, usahawan kosmetik Liana Rosli yang juga anak kepada seniwati Normah Damanhuri mengumumkan bahawa dia telah memenangi kes saman fitnah yang dibuat oleh bekas abang iparnya sendiri.

Kata Liana Rosli atau lebih dikenali sebagai Kak KM, saman fitnah itu telah difailkan bekas suami kepada kakaknya sebagai tindakan mempertahankan diri yang dibuat oleh Liana ketika satu siaran langsung di Instagram pada tahun lalu.

Advertisement

Ditemui media, Liana memberitahu bahawa bekas abang iparnya itu juga telah ‘membayar’ golongan netizen untuk sebarkan cerita yang tidak baik tentang dirinya.

Syukur akhirnya kes ini selesai dan saya menang. Sebenarnya saya tidak sebut pun nama dia ketika sesi live tu, tapi dia yang terasa sehingga ambil tindakan saman.

Dalam hantaran terbaru di Instagram, Kak KM dilihat ‘rancak’ meraikan kemenangan kes saman fitnah tersebut bersama barisan peguam dan ahli keluarganya.

Apa yang lebih menarik perhatian netizen adalah cara usahawan itu meraikan kemenangan sehingga mengundang kritikan dan juga kecaman netizen.

Terkedu muka wife tuan lawyer tengok Kak KM goyang macam tu. – netizen

Lumrah jadi artis kan, setiap tindakan pun netizen akan ambil perhatian.Kan?

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Normah Damanhuri Kak KM
6 bulan lalu

"Hati Busuk Bernanah.."- Anak Buat Baik Pun Dikecam, Normah Damanhuri Luah Rasa Terkilan

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...