Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO)Asmidar Muncul Dengan Video Muzik Rasmi Biar Sampai Ke Bintang

Rasanya ramai mengetahui tentang lagu dendangan juara program Vokal, Bukan Sekadar Rupa iaitu Asmidar, Biar Sampai Ke Bintang. Suaranya yang lunak dan bertenaga berjaya membawakan lagu ciptaan Ajai ini sehingga menjuarai carta lagu stesen radio tempatan dan menaikkan populariti Asmidar.

Hari ini Asmidar melalui fanpagenya memberitahu video muzik rasmi untuk lagu ini sudah siap dan merupakan hadiah buat peminatnya. Layan Official MV Biar Sampai Ke Bintang oleh Asmidar.

Advertisement

***

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

37 Comments

  1. syer

    June 6, 2012 at 12:06 pm

    biasa-biasa je lagu dia,tang mana sedap sgt tu ntah

  2. Sshh

    June 6, 2012 at 9:12 am

    lagu asmidar ok ap dri lagu wafa..sy suka suara dia..

  3. ?

    June 6, 2012 at 8:23 am

    sgt suka lagu ini..

  4. huh?

    June 6, 2012 at 6:04 am

    x sedap!

  5. diansastrowardoyo

    June 5, 2012 at 11:05 pm

    tak sedap lagu buatan ajai ni tapi suara penyanyi okey2 jer….takde x factor lagu ni…mutu lagu ajai merudum lah..harap dapat bangkit dan kurangkan berjoli(kalau betul gosip berjoli tuh)

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top