Written by serenity | May 14th, 2019

Walaupun sudah berkali-kali kita dengar Bella Astillah mendedahkan kecurangan suaminya, dia akhirnya berhasrat memaafkan juga suaminya itu.

Namun kali ini, kecurangan Aliff bukannya didedahkan oleh Bella, tetapi gambar Aliff Aziz dipercayai dimuat naik oleh seorang gadis yang bengang bila wanita yang menjalin hubungan dengan Aliff enggan membayar hutang kepada abangnya.


Wanita yang menggunakan nama @nismelll__ di Instagram itu bagaimanapun menafikan ada lepak bersama dengan Aliff.

Bagaimanapun, ramai Netizen tidak terkejut lagi dengan gosip seperti ini sebaliknya merasa hairan mengapa wanita itu yang menjadi pilihan Aliff.

Apa pun, kita tunggu penjelasan dari Aliff Aziz mengenai perkara ini.

Apa pula reaksi Bella Astillah? Buat masa ini Bella masih belum mengeluarkan kenyataan di media sosial mengenai kecurangan suaminya. Bersama kita nantikan. – beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

77 responses to (VIDEO)Aliff Aziz Kantoi Curang Lagi: Jalin Hubungan Dengan Minah Rempit?

  1. macam-macam jadi dalam dunia ni.

    semoga di bulan mulia ini, semua balik ke pangkal jalan.

  2. Anonymous says:

    Biaq p lah dkt dia nk curang. Hampa dok membahan ni buat tambah dosa ja bulan posa ni. Xpayah layan dia. Buat xtau ja. Itu dia dgn Allah

  3. Penjual kuih raya says:

    Ada sesiapa nak beli tart nenas/tart cadbury/ tart nutella/cookies tak? Contact saya.

  4. anon says:

    perempuan tu kan sebenarnya pelacur. literally seorang pelacur. dia provide service untuk laki2 hidung belang. confirm. bukan fitnah.

  5. Vv says:

    Gigi si alip tu apahak. Rosak ke atau ada braces?