Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Wawa Zainal “Cemburu” Aeril Zafrel Diserbu Awek Cun Korea

Sedang menikmati percutian bersama isteri tercinta Wawa Zainal di Korea, siapa sangka aktor Aeril Zafrel akan menjadi “rebutan” wanita di negara “kimchi” itu.

Advertisement

Menerusi akaun Instagram Wawa, beliau ada memuat naik video Aeril bergambar bersama beberapa wanita Korea. Menerusi kapsyen yang ditulis, ramai akui Wawa merasa geram dan cemburu dengan suaminya.

Rata-rata peminat sempat mengusik Wawa dan berpendapat mungkin ketampanan wajah Aeril adalah tarikan utamanya. Amboi..

Bertabahlah Wawa, apa nak buat kalau dapat suami kacak ye dak? Kami ucapkan “good luck” kepada Aeril untuk pujuk isteri yang tengah cemburu. Hehe..

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

59 Comments

  1. Anonymous

    January 19, 2018 at 12:03 pm

    org korea mmg ske dgn org malaysia pun bukan sbb laki ko hensem pun…aku g korea aritu pn ade jgk org2 korea y bergmbr dgn aku…relek je..xde pulak aku bangga…tgk cam tony fernandes tu xde laa hensem pun tp dpt bini org korea….so jgn perasan sgt laa…kah kah kah….

  2. Anonymous

    January 19, 2018 at 11:09 am

    hahahahahahahahhaahaha lucu komen2 dalam nie

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top