January 18th, 2018

Sedang menikmati percutian bersama isteri tercinta Wawa Zainal di Korea, siapa sangka aktor Aeril Zafrel akan menjadi “rebutan” wanita di negara “kimchi” itu.

Menerusi akaun Instagram Wawa, beliau ada memuat naik video Aeril bergambar bersama beberapa wanita Korea. Menerusi kapsyen yang ditulis, ramai akui Wawa merasa geram dan cemburu dengan suaminya.

Rata-rata peminat sempat mengusik Wawa dan berpendapat mungkin ketampanan wajah Aeril adalah tarikan utamanya. Amboi..

Bertabahlah Wawa, apa nak buat kalau dapat suami kacak ye dak? Kami ucapkan “good luck” kepada Aeril untuk pujuk isteri yang tengah cemburu. Hehe..


59 responses to “(VIDEO) Wawa Zainal “Cemburu” Aeril Zafrel Diserbu Awek Cun Korea”

  1. Anonymous says:

    org korea mmg ske dgn org malaysia pun bukan sbb laki ko hensem pun…aku g korea aritu pn ade jgk org2 korea y bergmbr dgn aku…relek je..xde pulak aku bangga…tgk cam tony fernandes tu xde laa hensem pun tp dpt bini org korea….so jgn perasan sgt laa…kah kah kah….

  2. Anonymous says:

    hahahahahahahahhaahaha lucu komen2 dalam nie

Loading...