Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Video Wanita Mirip Fathia Latiff Tidak Berhijab Tersebar?

Kecoh di media sosial hari ini apabila tersebarnya sebuah video seorang wanita berambut pendek mirip pelakon Fathia Latiff sedang berkaraoke di  hadapan khalayak ramai.

Advertisement

Video tersebut yang dimuat naik di akaun Instagram Makcik Puaka itu dirakam disebuah kafe di Shah Alam yang mengadakan sebuah showcase semalam.

Seakan menguatkan lagi dakwaan tersebut,  beberapa pemuzik yang terlibat di dalam showcase berkenaan ada memuat naik foto mereka bersama Fathia.

Apa-apa pun, kita nantikan sahaja penjelasan lanjut daripada Fathia sendiri.

Sumber Berita : Makcik Puaka 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

72 Comments

  1. rima

    January 29, 2019 at 3:51 am

    she is dealing with the worst depression .. please keep strong and keep fighting ..i feel so sad.. kadang aku sedih .. dye xde job,duit da xde.. tapi mulut netizen mengata buat stress dye makin teruk.. aku sedih sgt2 ..please jgn jadi hanyut fathia latif.. jgn hanyut dibuai tekanan.. i pernah rase ape dye rase .. ikot hati rase mcm nak potong rambut botak..tp i tak buat. tolong laa jgn sakitkan diri kita kalau depression pergi berubat sana..

  2. Eliesa

    January 28, 2019 at 3:48 pm

    Rupanya artis lawa sebab mekap je. Kalau tak mekap, sama je macam makcik-makcik sebelah rumah aku.

  3. leng-leng tergeleng-geleng

    January 28, 2019 at 3:01 pm

    x slh org ke nie…edit kottt….maklum la zmn skg ni muka buruk pn ble jd cntik …

  4. Kinokuyania

    January 28, 2019 at 1:54 pm

    Byk komen2 selalu ckp laki kena bimbing isteri. Tgk skrg byk isteri yg bimbing suami. Suami dah jd mcm anak2 kecik plk. Tak leh berdikari. Perempuan malay skrg lebih berdikari.

  5. Anonymous

    January 28, 2019 at 12:03 pm

    aku suka masa dia berlakon drama Nur Kasih jadi kawan baik Tiz Zakiyah. Korang ingat tak drama tu? Tiz Zakiyah, Remy Ishak, Fizz Fairuz dgn Fathia
    .

Loading...
To Top