Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Wajah Comel Ivanna Alashkar Anak Perempuan Ramona Zamzam

Buat pertama kali selepas melahirkan cahaya mata sulung bersama suami tercinta, Rami Alashkar pada 7 Disember 2017, pelakon Ramona Zamzam akhirnya memperkenalkan wajah anak perempuannya, Ivanna Alashkar menerusi sebuah video di akaun Instagramnya.

Video tersebut merupakan saat pertama beliau menatap wajah anak tercinta beliau selepas bersalin. Peminat Ramona cukup teruja melihat wajah Ivanna yang cukup comel dan berhidung mancung. Nama Ivanna membawa maksud hadiah terindah dari Tuhan.

Advertisement

https://www.instagram.com/p/BdoqzImDkHL/?taken-by=ramona_zamzam

Wah, memang nampak jelas Ivanna mempunyai wajah kacukan. Semoga keluarga kecil Ramona terus bahagia dan dilimpahi kasih sayang sehingga akhir hayat mereka.

Sumber Berita : officialhlive

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

29 Comments

  1. Anonymous

    January 8, 2018 at 4:47 pm

    Nanti beli anjing buat anak main. Kan plastine blh pegang anjing….

    • didi

      January 9, 2018 at 7:34 am

      Bodoh. Ko mesti keturunan anjing kan…

    • Anonymous

      January 9, 2018 at 10:47 am

      Boleh pula anjing menulis…. samalah bodoh awak dgn anjing kan……

    • Anonymous

      January 10, 2018 at 9:59 am

      syiah tu yg pegang anjing….sorok atas nama palestin

  2. pelik

    January 8, 2018 at 3:31 pm

    Anonymous says:

    January 8, 2018 at 3:13 pm

    betul apa u cakap, saya pun perasan.

  3. Anonymous

    January 8, 2018 at 3:13 pm

    apasal aku perasan banyak yang dislike komen-komen yang puji ramona/anak ramona ni? cakap hidung mancung pun sampai banyak yang dislike. dah kenapa?

    • French gal

      January 8, 2018 at 4:11 pm

      Ni mesti kes haters. Atau sape2 yg tak puas hati tak dpt ramona ke, ex2 yg lepas ke hahaha. Bengang ramona dah happy kawin branak pinak agaknyer…
      Tapi rajin naw dia buka byk kali page ni utk dislike! MasyaAllah manusia dan hasad dengki mmg tak dpt dipisahkan..

    • Anonymous

      January 9, 2018 at 3:15 pm

      realy, omg. manusia sgt menakutkan . LOL

    • didi

      January 9, 2018 at 7:40 am

      Kes jeles la tuu…apa lagi…hahaha

  4. Anonymous

    January 8, 2018 at 2:41 pm

    syukur, cantik dan indah waris keturunan………

  5. nok gebuzzz

    January 8, 2018 at 12:35 pm

    Ya allah…comelnyer…x sabar nak tgk dia besar,semoga membesar dgn sihat dan menjadi anak yg solehah.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top