January 8th, 2018

Buat pertama kali selepas melahirkan cahaya mata sulung bersama suami tercinta, Rami Alashkar pada 7 Disember 2017, pelakon Ramona Zamzam akhirnya memperkenalkan wajah anak perempuannya, Ivanna Alashkar menerusi sebuah video di akaun Instagramnya.

Video tersebut merupakan saat pertama beliau menatap wajah anak tercinta beliau selepas bersalin. Peminat Ramona cukup teruja melihat wajah Ivanna yang cukup comel dan berhidung mancung. Nama Ivanna membawa maksud hadiah terindah dari Tuhan.

Wah, memang nampak jelas Ivanna mempunyai wajah kacukan. Semoga keluarga kecil Ramona terus bahagia dan dilimpahi kasih sayang sehingga akhir hayat mereka.

Sumber Berita : officialhlive


29 responses to “(VIDEO) Wajah Comel Ivanna Alashkar Anak Perempuan Ramona Zamzam”

  1. Anonymous says:

    Nanti beli anjing buat anak main. Kan plastine blh pegang anjing….

  2. pelik says:

    Anonymous says:

    January 8, 2018 at 3:13 pm

    betul apa u cakap, saya pun perasan.

  3. Anonymous says:

    apasal aku perasan banyak yang dislike komen-komen yang puji ramona/anak ramona ni? cakap hidung mancung pun sampai banyak yang dislike. dah kenapa?

    • French gal says:

      Ni mesti kes haters. Atau sape2 yg tak puas hati tak dpt ramona ke, ex2 yg lepas ke hahaha. Bengang ramona dah happy kawin branak pinak agaknyer…
      Tapi rajin naw dia buka byk kali page ni utk dislike! MasyaAllah manusia dan hasad dengki mmg tak dpt dipisahkan..

    • Anonymous says:

      realy, omg. manusia sgt menakutkan . LOL

    • didi says:

      Kes jeles la tuu…apa lagi…hahaha

  4. Anonymous says:

    syukur, cantik dan indah waris keturunan………

  5. nok gebuzzz says:

    Ya allah…comelnyer…x sabar nak tgk dia besar,semoga membesar dgn sihat dan menjadi anak yg solehah.

Loading...