(VIDEO) “Untung Jadi Cantik Ni..” – Marissa Tampil Seperti Biasa Di Media Sosial, Rupanya Seorang Yang ‘Introvert’

Hiburan

(VIDEO) “Untung Jadi Cantik Ni..” – Marissa Tampil Seperti Biasa Di Media Sosial, Rupanya Seorang Yang ‘Introvert’

Pempengaruh media sosial sensasi dan anak kepada pelakon Abby Abadi dan Norman Hakim iaitu Marissa Dania telah mendedahkan bahawa dia rupanya seorang yang introvert atau pemalu dan selesa bersendirian.

Marissa jawab soalan tentang dirinya

Melalui sebuah video yang dimuat naik di laman TikTok, kelihatan Marissa ini sedang bersiap-siap dipercayai untuk  sesi pengambaran untuk sebuah jenama. Ketika ditemu bual dalam video berkenaan, anak kepada pelakon ini mendedahkan beberapa info tentangnya yang berjaya menarik perhatian netizen.

Advertisement

Marissa seorang yang introvert.

 

Saya minat bisnes, Mungkin akan buat bisnes.

@beautifulnara #TasteOfCNY2024 #sembangentertainment #tiktokviral #trendingvideos #malaysia #trendingnewsmalaysia #trending #marissadaniahakim #introvert #extrovert ♬ original sound – Beautifulnara.com

Reaksi netizen

Namun demikian, oleh kerana kontroversi tentang pempengaruh ini yang masih hangat menjadi bualan, telah menyebabkan ruangan komen video tersebut dipenuhi dengan komen-komen negatif yang mengecam dirinya.

Untung jadi cantik ni, buat salah pun orang pejam mata je.

 

Betul lah orang cakap, introvert ni memang bahaya.

tiktokSumber : TikTok  

Terdahulu, Marrisa sempat tular di media sosial apabila diketahui bahawa dirinya sudah pun berkahwin dengan suami orang di Songkhla, Thailand pada Disember lalu tanpa pengetahuan keluarga.

misya
4 months ago

"Tiga Yang Mana Tu.." - Misya Mazlan Masih Merancang Untuk Dapat Anak Ketiga, Kongsi Pengalaman Bersalin Anak Sulung

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...