Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Ude Dan Intan Liana Sah Bercerai Talak Satu

Setelah lama dihimpit pelbagai kontroversi dan spekulasi, kemelut rumah tangga suami Izreen Azminda iaitu Ude Wahid bersama isteri pertamanya, Intan Liana Saleh akhirnya bertemu nokhtah apabila pasangan ini sah bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur pada jam 9.50 pagi tadi.

Ude melafazkan cerai di hadapan Hakim Syariah, Shaiful Azli Jamaluddin dan memerintahkan pasangan itu bersalaman dan bermaaf-maafan buat kali terakhir sebagai suami isteri sebelum lafaz tersebut dibuat oleh Ude.

Advertisement

Pada mulanya Intan kelihatan tenang ketika melangkah keluar dari mahkamah tetapi beliau mula sebak ketika ditemui pihak media.Namun, beliau redha dan terima dengan segala ketentuan takdir buat dirinya.

Dalam pada itu, Ude ketika ditemubual pihak media berkata, hubungan beliau dan Intan sudah lama mempunyai masalah dan bukan berpunca daripada perkahwinannya bersama Izreen. Beliau membuat keputusan untuk bercerai kerana tiada lagi kasih sayang ataupun persefahaman dengan Intan.

Ude dan Intan mendirikan rumah tangga pada 1 Mac 2013 dan dikurniakan dua orang anak lelaki iaitu Arish Muqri, 3, serta Ariq Muqri, 1.

Sumber Berita : mStar Online

Kredit Video & Foto : Suria Malaysia

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

70 Comments

  1. melati

    March 23, 2018 at 12:43 pm

    Dari air Muka ,” Intan Liana ” dia sebak sebab pasni bekas lelaki yg dia sayang akan Hidup susah (Bini Baru tk keje, berlakon pun tak nk dh @ Org tak nk amik Izreen berlakon)..tu yg dia Sebak..!!! Contoh : Bekas Bini Dato K…steady jer , sebab bekas laki dia dpt org Kaya..!!! hmmmmm

  2. Yana

    March 23, 2018 at 10:02 am

    ude kate dh 2 thn lebih rumah tangga bermasalah , tapi anak dia baru umur 1 thn.. kau dh menyedap pastu kate rumah tangga bermasalah plkkkk.. aihhh naik geram pulak aku dengan statement bodoh dia ni

  3. izreen

    March 23, 2018 at 8:28 am

    semalam bg hadiah kat en somi. mengangkang je smpi pagi. dia mmg nafsu kUDE. i plk dh lama x dpt,mstila i layan wpun dia hak org. hahaha korg2 membawang cni sbb x dpt yg hbat mcm laki i. jelea lettew

  4. Lalalala

    March 22, 2018 at 5:19 pm

    Oh.. Umah tangge da 2 taun n lebih bermasalah.. Abes yg anak umo setaun tu pejadah.. Da tau bermasalah asal awal2 xcerai, sebelum dapat anaj kedue.. Haish geram pulak aku..

  5. rawi

    March 22, 2018 at 4:12 pm

    orang pom tahu hang menipu ude.cakap putar belit

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top