[VIDEO] Tips Persiapan Untuk Berjumpa Bakal Keluarga Mentua

Trending

[VIDEO] Tips Persiapan Untuk Berjumpa Bakal Keluarga Mentua

Nak kahwin sekarang bukan senang. Kalau kerja tak sedap, bukan kerja kerajaan, memang susah nak masuk mintak anak orang ni. Tapi bukan semua la macam tu, ada je yang okey dan anggap rezeki tu boleh datang bila bila masa sahaja.

Advertisement


Tapi masyarakat di China jugak sama je dengan di Malaysia ni. Masih ramai yang letak spec tinggi untuk bakal menantu. Sebab itu lah juga video ini dibuat. Kelakar pun ada video ni.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...