Written by Bella | July 31st, 2019

Tanggal 30 Julai 2019 semalam merupakan tarikh bermakna dan tercipta lagi satu sejarah penting tanah air bersempena dengan hari pertabalan Yang di-Pertuan Agong ke 16 iaitu Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah.

Bagi menyambut istiadat gilang-gemilang itu, Astro Awani telah mengadakan satu sesi temu bual eksklusif bersama baginda untuk lebih mengenali beliau.

Merupakan seorang raja berjiwa rakyat dan sering merendah diri, siapa sangka baginda juga seorang yang agak ‘sporting’.

Apa yang menarik perhatian ramai ialah ketika YDP Agong diajukan soalan pilihan antara kumpulan Kpop BTS atau Blackpink.

Tidak dinafikan ARMY BTS di Malaysia begitu seronok dan gembira apabila YDP Agong memilih BTS sebagai artis kegemarannya.

Best juga sebenarnya kalau sekali sekala ada temu bual santai begini bersama YDP Agong mahupun pemimpin negara yang lain. Apa pula pendapat anda?


Sumber Berita & Video : Astro Awani

Kredit Foto : Instagram Istana Negara & Instagram 501Awani

12 responses to (VIDEO) Tidak Sangka YDP Agong Peminat BTS

  1. Nini says:

    Yang bg pilihan pun antara bts or blackpink

    • Anonymous says:

      Alahai tak payah la cakap dia minat, dah ada 2 pilihan je, kalau ada ketiga iaitu “tahu tapi bukan peminat”, mesti dia pilih yg ketiga. Bodoh betul tanya soalan macam tu kat agong, dia pun nak tak nak terpaksa la jawab, konon nak tunjuk agong berjiwa rakyat tapi agak2 la soalan tu tak payah nak acah2 santai sangat, serba salah agong

  2. abang yang cerdik says:

    santai ke? macam bodo je soalan ni aku tengok.

    • Anonymous says:

      alah sis..takkan nak tya soklan serius memanjang…Raja pun manusia juga..ada juga feveret dan x feveret….itulah tandanya hebatnya Allah…walau sehebat manapun engkau..x leh lari dari sifat lahiriah yg Allah telah cipta pada kita..

    • AK2.O says:

      ini kategeri soalan santai..xkan nak tanye..pilih antara TunM & Najib pulak…

    • lin says:

      apa pulak bodo, agong tu manusia macam kita gak..takkan la agong hidup dia serius je..

  3. dede says:

    yang betul nya. YDPA tu tak kenal pun BTS and Blackpink. dia bantai je jawab….

  4. kakikucinghitam says:

    ohh maii goooddd… kalau ye pun logik ke nk tanya soalan gitu kt YDPA? nak santai pun beragak2 lah sikit… tanyalaa kalau mkn roti canai suke kuah ape… nasi lemak lauk apa?

  5. wan Mohd says:

    sampahhhhhhhhhh soalan

  6. deeja says:

    pe la punya soklan.. kalo dipilihnya blackpink kompem kena kecam sebb minat yang seksi2.. soklan pon bio la cerdik sikit…

  7. Anonymous says:

    Ok lh tu kot

Tinggalkan Komen Anda Di Sini