(VIDEO) Suami Kantoikan Isteri ‘Check In’ Bersama Bekas Kekasih Tapi Rupanya Ada ‘Plot Twist’?

Trending

(VIDEO) Suami Kantoikan Isteri ‘Check In’ Bersama Bekas Kekasih Tapi Rupanya Ada ‘Plot Twist’?

Seorang wanita yang merupakan isteri kepada anggota polis di Indonesia menjadi perhatian netizen dan warganet selepas rakaman menunjukkan dia kantoi curang tular di TikTok.

Menerusi video tersebut, wanita itu dilihat sedang memakai baju tidur yang agak seksi dan lelaki itu pula hanya berseluar pendek.

Advertisement

Difahamkan, lelaki tersebut merupakan bekas kekasih wanita itu dan mereka berdua telah kantoi ‘check in’ di sebuah hotel. Perbuatan terkutuk tersebut malah disaksikan oleh suaminya dan beberapa orang lain termasuk pihak berkuasa.

Terdahulu, suami wanita itu mengesyaki isterinya berlaku curang kerana terjumpa nombor telefon lelaki lain di Whatsapp.

Lebih membuatkan dia berasa curiga adalah kerana isternya itu sering curi-curi keluar dan tinggalkan anak mereka berusia 11 bulan di rumah.

Isteri saya memang selalu keluar dari rumah tanpa izin saya dan tinggalkan anak kami. Disebabkan itulah saya mula curiga dengannya.”

Bagaimanapun, wanita itu telah tampil memberi penjelasan dan berkata bahawa dia sebenarnya menjadi mangsa pukul dan dera suaminya.

Dia juga pernah membuat laporan polis namun berkali-kali juga ia ditarik balik kerana termakan pujuk rayu si suami tetapi beberapa bulan kemudian dia akan didera lagi oleh lelaki tersebut.

Situasi itu sudah banyak kali berlaku namun dia akui mengalah dan masih bersama suaminya kerana memikirkan anak mereka yang masih kecil.

Saya minta maaf sebab saya memang salah cuma saya terngiang-ngiang dia kata yang saya ni tak laku dan tak boleh dapatkan lelaki bujang jadinya saya buktikan apa yang dia cakap.”

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

laptop
6 bulan lalu

"Banyak Sangat Dating Apps" - Suami Sanggup Hempuk Isteri Dengan Laptop Lepas Kantoi Curang

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...