(VIDEO) Sedia Nak Redah Jam, Wanita ‘Standby’ Lampin Untuk ‘Emergency’ Dalam Kereta

Kehidupan

(VIDEO) Sedia Nak Redah Jam, Wanita ‘Standby’ Lampin Untuk ‘Emergency’ Dalam Kereta

Dalam masa beberapa hari Ramadan akan meninggalkan kita dan Syawal akan menjelang tiba. Ramai yang mula bergerak ke kampung halaman masing-masing bagi menyambut Hari Raya Aidilfitri bersama-sama dengan keluarga tercinta.

Oleh sebab itu, lebuhraya kini mula dipenuhi dengan kereta yang menyebabkan jalan sesak dan perjalanan yang sepatutnya mengambil masa yang singkat kini menjadi lama.

Advertisement

Ramai mendapat informasi tentang jalan sesak, wanita yang dikenali sebagai Farhani ini memuat naik satu video di TikTok tentang dia bersedia meredah jalan ‘jam’ dengan membawa lampin sebagai persediaan untuk membuang air.

Menurut wanita itu juga, dia sejenis orang yang kerap membuang air dan terpaksa memakai lampin sekiranya ‘kecemasan’ berlaku ketika berada di atas lebuhraya.

Beralih ke ruangan komen, rata-rata warganet berkongsikan pengalaman mereka menghadap lebuh raya yang sesak dengan menggunakan kaedah yang sama untuk membuang air iaitu dengan memakai lampin.

jalan jammed nak balik raya 2022
7 bulan lalu

(VIDEO)"Balik Raya Awal Pun Jem Mat.." - Netizen 'Update' Jalan Mula Sesak, Ada Yang 'Sangkut' 14 Jam Dah!

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...